Test BMW F 900 GS – nova drift mašina

You are currently viewing Test BMW F 900 GS – nova drift mašina

Kaj je BMW delal vsa ta leta, da niso že prej naredili takšnega motorja!? BMW F 900 GS je potovalni enduro, ki je lahek, dovolj močan, z zelo dobrim vzmetenjem in ki je predvsem tako zelo zabaven, ko se z njim zapelješ po cesti in predvsem tudi po terenu! Več pa v videu…

Novi BMW F 900 GS z ergonomijo, optimizirano za terensko uporabo, enduro stopalkami in aluminijastim stranskim stojalom. 

Izboljšane terenske lastnosti novega F 900 GS so izražene z ergonomskim trikotnikom (krmilo – sedež – opore za noge), optimiziranim za terensko uporabo. Nižje opore za noge v kombinaciji z višjim položajem krmila in novo zasnovo rezervoarja za gorivo zagotavljajo očitne prednosti, še posebej pri vožnji stoje po neravnem terenu.
V povezavi z optimiziranim ležajem in novo kinematiko prestavne ročice je bilo mogoče še bolj optimizirati prestavljanje šeststopenjskega menjalnika. F 900 GS ima tudi novo ročico nožne zavore v višjem položaju.
Novi LED žarometi na BMW F 900 GS. Vsi modeli imajo močne LED luči.
V primerjavi s predhodnim modelom LED žarometi na novem BMW F 900 GS ponujajo večji kot odpiranja kratkih luči in s tem boljšo osvetlitev neposredno pred motociklom. Nova F 900 GS Adventure in F 800 GS sta serijsko opremljena tudi z žarometi LED. Poleg tega smerniki in kontrolne luči vseh treh modelov prav tako uporabljajo tehnologijo LED.

Povezljivost prek 6,5-palčnega TFT zaslona. Novi BMW F 900 GS je standardno opremljen z večnamenskim držalom za namestitev navigacijskih naprav, akcijskih kamer in še več.
Novi modeli GS v seriji F imajo že standardno velik 6,5-palčni zaslon, poleg tega je opremljen z 12 mm držalom, ki omogoča namestitev akcijskih kamer ali drugih naprav, da bodo motoavanture tudi zabeležene v digitalnem zapisu. 

Oprema na testu: Čelada Scorpion EXO ADF-9000 AIR Desert https://scorpionsports.eu/en/casque/a… Hlače in jakna Rev’it: https://www.revitsport.com/en/motorcy… https://www.revitsport.com/en/motorcy…

Nov dvovaljni motor za večjo zmogljivost, večjo moč.
Novi 2-valjni vrstni motor, v svoji zasnovi predstavljen leta 2018 z modelom F 850 GS, zagotavlja večjo dinamiko vožnje. Glavni razlog za to je povečana prostornina na 895 ccm (prej 853 ccm). Z 270/450 stopinjskim intervalom vžiga, motor ustvarja posebej globok zvok. V F 900 GS in F 900 GS Adventure razvije 77 kW (105 KM).
Poleg znatnega povečanja največje moči za 10 KM, so za nove motorje značilni tudi veliko popolnejša krivulja navora, lepše naraščanje moči moč in hitrejše pospeševanje.
Novi modeli GS v seriji F že standardno ponujajo dva načina vožnje “Rain” in “Road”. Dynamic Traction Control DTC, ABS Pro in je optimiziran za dinamično vožnjo po ovinkih. Z “načini vožnje Pro”, ki so na voljo kot dodatna oprema tovarniško, je mogoče dinamične lastnosti novih F 900 GS, F 900 GS Adventure dvigniti še na višjo raven.

Osnovni tehnični podatki BMW F 900 GS 

Motor: 895 ccm dvovaljni vrstni, tekočinsko hlajen, 4 ventili na valj

Moč in navor:  77 kW (105 KM) pri 8500 vrt/min   in 93 Nm pri 6.750 vrt/min

Menjalnik in prenos moči: Šeststopenjski menjalnik, veriga

Hod vzmetenja spredaj/zadaj: 230 mm/215 mm

Pnevmatika spredaj in zadaj: 90/90 R21 in 150/70 R17

Zavora spredaj: zavorni koluti, premer 305 mm, 2-batne zavorne čeljusti

Zavora zadaj: kolutna zavora, premer 256 mm, eno-batna plavajoča čeljust

Višina sedeža: 870 mm (opcijsko od 815 do 890 mm)

Uporabna prostornina posode za gorivo:14,5 l

Poraba po tovarniški specifikaciji: 4,4 l / 100 km, na testu 6,0 l/100 km

Teža motocikla pripravljenega za vožnjo, z napolnjenim rezervoarjem: 219 kg