BMW R 1250 RS ostaja agilen, udoben in še vedno športen a s to novostjo!

You are currently viewing BMW R 1250 RS ostaja agilen, udoben in še vedno športen a s to novostjo!

Že več kot 40 let kratica “RS” v povezavi z BMW-jevim bokserskim motorjem pomeni šport in moto turizem. R 1250 RS je zdaj še bolj inovativen in izpopolnjen ter zagotavlja še boljšo športno in dinamično potovalno izkušnjo.

V povezavi z bokserskim motorjem je legendarna okrajšava “RS” v svetu športne vožnje BMW Motorrad sinonim za športno, dinamično vožnjo na podeželskih cestah in hkrati odlično udobje na daljših turah. BMW RS je motocikle, ki dopušča vozniku visok nivo športne vožnje, nagibanja v ovinke in etapne vožnje na dolge razdalje v dvoje skupaj s polno počitniško prtljago.  Da bi tako ostalo tudi v prihodnje, je BMW Motorrad novemu modelu R 1250 RS namenil nekaj novih standardnih funkcij in dodatne opreme – da bo športna vožnja še bolj dinamična in sproščena.

Športne barve BMW mu lepo pristojijo.

Motor ostaja nespremenjen in ima še vedno prostornino 1.254 cm3 in tudi v trenutni izvedbi EU5 proizvede 100 kW (136 KM). Zahvaljujoč tehnologiji BMW ShiftCam za spreminjanje časovnega razporeda ventilov in dviga ventilov na sesalni strani zagotavlja lepo krivuljo moči v celotnem območju vrtljajev, izjemno gladko in tiho delovanje ter nizke številke glede porabe goriva in emisij.

Dinamični nadzor oprijema zadnjega kolesa (DTC) in nov način vožnje “ECO” sta del serijske opreme. Vozni načini Pro s predizbiro načina vožnje in nadzorom  navora motorja (MSR) pa kot dodatna oprema.

Pri tem serijski samodejni nadzor stabilnosti DTC zaradi odličnega oprijema zagotavlja visoko raven varnosti vožnje. Novi standardni način vožnje “ECO” pomaga vozniku, da se vozi s čim manjšo porabo goriva.

Velik TFT zaslon z vsemi naprednimi funkcijami serijsko.

Na kratko o BMW S 1250 RS:

– Bokserski motorj s tehnologijo BMW ShiftCam za spreminjanje časovnega razpona in hoda ventilov na sesalni strani.

– Močan odziv v celotnem območju vrtljajev motorja, zgledna poraba goriva, raven emisij, gladkost vožnje in prefinjenost.

– Moč in navor: 100 kW (136 KM) pri 7.250 vrt/min in 143 Nm pri 6.250 vrt/min.

– Serijski dinamični nadzor oprijema zadnjega kolesa DTC

– BMW Motorrad ABS Pro (integriran del) je serijski.

– Dinamični nadzor zaviranja (DBC) serijsko.

– Trije načini vožnje kot standard.

– Način vožnje “ECO” za posebej varčno vožnjo kot standard.

– Način vožnje Pro z dodatnimi načini vožnje in novo predizbiro načina vožnje ter nadzor navora motorja (MSR) kot dodatna oprema ex works.

– “Športni” osnovni zaslon kot standardna oprema.

– Novi smerniki LED in dnevne luči za vožnjo podnevi v serijski opremi.

– Serijsko vgrajena vtičnica za elektriko in vtičnica USB.

– Ogrevanje sedežev za voznika in sovoznika za še udobnejše potovanje kot dodatna oprema ex works.

– Serijski inteligentni klic v sili.

– dve različici modela Triple Black in Sport kot dodatna oprema ex works.

Peter Kavčič

Foto: BMW Motorrad