Za nami je 4. etapa relija Dakar, ki vsak dan prinese nova presenečenja. A ne za Korošca, ki vsak dan po malem, a vztrajno napreduje po lestvici. Toni Mulec je današnjo končal na skupnem 17. mestu ter na 5. mestu svojega razreda Rally2. Skupno je napredoval na 19. skupno mesto ter na 5. mesto razreda. Simon Marčič je ujel odličen ritem in etapo zaključil na 3. mestu v razredu Original in 52. mestu v konkurenci vseh motoristov! Pri prvi kontrolni točki je zasedal že 2. mesto, a žal tudi danes ni šlo čisto brez zapletov. Kmalu za tem se mu je odlomil nosilec za navigacijo, za popravilo katerega je moral žrtvovati slabih 10min.
Toni Mulec, ki nadaljuje z odličnimi vožnjami je takole komentiral drugi del maratonske etape:
“Današnja etapa naj bi bila na papirju nekoliko lažja, manj tehnična, sem si jo pa zato kar sam začinil. Vse se je začelo z dobro voljo: s Sandersom sva med nameščanjem potne knjige udarila debato, in ko je odhajal na štart, mi je rekel, da upa, da me ne bo več videl vse do cilja. “Vsakič, ko te bom prehitel, mi boš dal za pivo,” sem se pošalil in mu pomahal v slovo. Prvi ‘pirček’ je padel že po petem kilometru, nato pa še štirje.”
“Danes je bil visok tempo, navigacija pa spet zelo zahtevna, zato smo vsi kar precej izgubljali. Enkrat sem iskal kontrolne točke z bratoma Benavides, drugič z Barredo, danes ni šlo nikomur čisto po načrtu, razen seveda najboljšim. Takole na pamet bi rekel, da sem naredil kakšne tri malo bolj konkretne napake – spet lepa šola za naprej! Sicer pa pravijo: pazi, kaj si želiš, ker se želje uresničijo! Jaz sem si na primer celo leto želel resno trenirati navigacijo, pa je seveda nisem mogel toliko, kot bi si želel.”
“Najtežje danes je bilo dirkanje na prostranih planotah, kjer se vidi nešteto črt in se je zato zelo težko orientirati, organizator pa je točno na ta mesta poskril največ kontrolnih točk. Poleg adrenalina pri iskanju točk, drugih kritičnih momentov danes ni bilo. Ponoči sem se kar lepo naspal, utrujenosti nisem čutil, poleg tega pa sem po treh dolgih dneh danes prvič lahko jedel ob normalni uri, kar pomeni, da bom danes jedel dvakrat.”
“Seveda me malo skrbi, ko omenjam hrano, da bodo ljudje mislili, da me zanima samo to. Da cel dan samo čekiram jedilnike in sanjam pohance. Na Dakarju je regeneracija namreč tako zelo pomembna, da hrana ni šala. In če smo že pri tem, lahko povem, da je letos hrana mnogo boljša kot je bila lani!”
Danes so dirkači vstali ob dveh zjutraj in se podali na 527 km dolgo povezovalno etapo, nato pa jih čaka 127 km na čas. Sliši se malo, a v pesku bo povprečna hitrost vrtoglavo padla, poraba energije pa vrtoglavo narasla. Na Dakarju se obeta še en težak dan!
Foto: RallyZone, Denis Janežič
Pingback: Dakar 2024: 5. etapa – Ross Branch in indijski Hero ostajata v vodstvu, oba Slovenca uspešna. - www.motoavantura.si