Vztrajnost se je izplačala Lorenzu Santolinu in za francoski Sherco. S prvo etapno zmago na reliju Dakar ob sedmi udeležbi, potem ko je v preteklosti trikrat predčasno odstopil od relija je le prišel do nagrade za vztrajnost. Tokrat se je brez težav povzpel na vrh dnevne razvrstitve, saj je na pot odpeljal kot 11. tekmovalec, na cilju pa je za 4 minute premagal Rickyja Brabca. Zelo dobro je dirkal tudi edini Slovenec v dirki Toni Mulec.
Daniel Sanders še vedno vodi v skupni razvrstitvi, vendar se je Američan Skyler Howes Avstralcu približal na 1’57”. Njegov moštveni kolega iz ekipe Monter Energy Honda HRC Adrien Van Beveren je zaradi padca nazadoval na 8. mesto, 16’24” za vodilnim.

Lorenzo Santolino je ob svoji sedmi udeležbi na Dakarju dosegel svojo prvo etapno zmago. Tako je „Santo“ Shercu zagotovil šesti etapni uspeh na dirki in prvi uspeh francoske znamke v Savdski Arabiji po tistih, ki so jih v Južni Ameriki osvojili štirje različni dirkači. Leta 2010 se je David Casteu na prvi etapi v Cordobi vpisal v prvo vrstico častnega seznama konstruktorjev. Joan Pedrero (leta 2014 in 2017) in Alain Duclos (leta 2014) sta dodala še tri, preden je leta 2019 v Piscu zmagal Mickael Metge. Pet let pozneje je tovarna v Nîmesu zdaj dopolnila svojo zbirko.
Na rallyju Dakar je tekmovalce danes čakala 327 km dolga specialna preizkušnja in 466 km dolga etapa. Slovenski dirkač Toni Mulec je zaradi včerajšnjega dobrega rezultata tokrat štartal z dobre pozicije, danes pa si je znova prislužil dober rezultat. V cilj je prišel 4., tako da si je z današnjim rezultatom priboril 23 skupno mesto in 16 mesto v svoji kategoriji Rally 2.
”Danes zjutraj smo dirko začeli s 150 km dolgim transferjem, ki nas je vodil do “speciala”. Začetnih 120 km nas je na trasi pričakalo samo majhno kamenje, ki so kot nekakšne frnikule odnašale prednje kolo, zato je bila vožnja po precej težkem terenu zelo zahtevna. Na nekaterih predelih pa je zaradi velikega zbranosti dirkača pri visokih hitrostih bilo izjemno zahtevno tudi navigaciranje. Moral sem ostati povsem zbran, da slučajno ne bi pri kakšnem kamnu poletel čez krmilo motorja.
Na srednjem delu speciala smo naleteli na nekoliko bolj trdo podlago, zato sem skoraj celo pot prevozil s 160 km/h. S tega dela pa smo nato prešli na zahteven del ceste, ki je bila kot nekakšna zmes kamnov in mehkega peska. Zaradi tega sem doživel kar nekaj kritičnih trenutkov, kjer sem se zagozdil in skoraj padel. Na srečo sem se vsakokrat ujel, in tudi danes ušel nesreči. Nisem utrpel nobenega padca in to je seveda odlično.
Zadnji del današnjega speciala je bil zaradi močnega dežja odpovedan, zato smo dirko danes lahko zaključili nekoliko pred predvidenim ciljem. Večjih zapletov z navigacijo danes nisem imel, večino odsekov sem našel s takoj, tu pa tam pa sem na kakšnem križišču vseeno izgubil kakšno sekundo. Razen tega ni bilo večjih težav.
Za razliko od prejšnje etape, danes na srečo nisem dobil nobene kazni.

Več kot polovico dneva sem vozil skupaj z Gonçalvesom. Ker mi je bilo jasno, da imava dober tempo, na koncu nisem želel uničiti dobrega ritma, zato sem zadnji del odpeljal nekoliko bolj previdno. Ampak glede na to, da so bile danes razlike zelo majhne, se je minimalen zaostanek hitro poznal na uvrstitvi – na času pa pravzaprav niti ne toliko. Nisem dosegel bistveno počasnejšega časa kot današnje prvouvrščeni in to je super popotnica za naslednjo etapo.




