Negotovosti in zamude pri proizvodnji v tovarni KTM so odpravljene, dobave za nove modele 125 in 390 SMC R, Enduro R 390 in Adventure 390 R so napovedane za poletne mesece.
Pri MotoXgeneration, zastopniku za motocikle KTM, Husqvarna in GASGAS so potrdili, da je napovedna prva dobava v drugi polovici julija kar je odlična novica saj je povpraševanje predvsem po modelu KTM 390 Adventure R in KTM 390 Enduro R veliko.

Cena za potovalni enduro KTM Adventure R znaša 8.129 evrov, medtem, ko tudi zanimiva modela Enduro 390 R in Supermoto SMC 390 R staneta 6.679 evrov. Glede na to, da omenjene modele poganja znan enovaljni agregat, ki se je izkazal tudi za zanesljivega in zmore 45 KM so vsi trije motocikli zelo zanimivi. Zelo zanimiv za vse, ki bi vozili adventure motocikel a ne mislijo raziskovat zehtevnejših terenov je tudi KTM Adventure 390 X, ki pa stane le 6.300 evrov.





Na kratko samo osvežimo dogajanje znotraj skupine KTM:
V zadnjih šestih mesecih je bil KTM na razburljivem toboganu, ki se je končal pred nekaj tedni z vstopom indijskega podjetja Bajaj z njegovim kapitalom v avstrijsko delniško družbo. KTM je tako lahko ponovno vzpostavil stike (in pogodbe) z dobavitelji ter načrtoval nadaljevanje proizvodnje. Torej gre za zagotovitev stabilnosti kar je v vsakem primeru zelo dober signal za ljubitelje te blagovne znamke, ki kljub krizi v kateri so se znašli dosegajo odlične rezultate v motošportu: Zmaga na reliju Dakar, zmage v motokrosu MX2 in MXGP ter v Enduro za svetovno prvenstvo. Še v MotoGP so trend obrnili v pravo smer in postajajo vedno bolj konkurenčni.
Znana platforma KTM s 125 in 390 ccm za enduro, supermoto in Adventure!

Predvidoma bodo prvi modeli narejeni na osnovi štiritaktne platforme 125 ccm in 390 ccm, ki se proizvajajo proizvajajo v Bajaju na voljo konec julija tudi pri nas. Po več kot desetletju uspeha modelov Duke 125 (eden najbolje prodajanih motociklov v kategoriji) in 390 ter v manjši meri modela 390 Adventure, so lani na Eicmi 2024 pri KTM-u pokazali povsem prenovljeno modelno paleto. Končno smo lahko videli KTM Motard SMC R in ENDURO R, ki znata biti zelo zanimiva tako zaradi dizajna, komponent kot dejstva, da so tovrstni motocikli v trendu (Suzuki DR-Z 400 SM in enduro, Honda CRF 300 L,….) in predvsem cene, ki za omenjena modela znaša še nekako sprejemljivih 6.680 evrov.







A brez dvoma je največ zanimanja požel model KTM 390 ADVENTURE v različici X, ki je bolj usmerjena na cesto in R, ki je namenjen tudi vožnji po terenu in ima zato izboljšano vzmetenje, terenska kolesa in nasploh bolj rally izgled. Menim, da je na tej točki legitimno vprašati…KTM zakaj šele sedaj? Po vseh uspehih na Dakarju je KTM končno naredil motocikel, ki je oblikovno blizu rally specialki.
Ob prodajnih uspehih modela CFMOTO 450 MT, ki ga sicer poganja vrstni dvovaljnik in je nakazal trend kam gre motociklizem in kaj si dejansko želijo motoristi (in motoristke) v Evropi, bo zanimivo opazovati ali bo tudi ta mali Adventure tako prodajno uspešen.