KTM je na sejmu EICMA predstavil izredno zanimiv model, ki je odgovor na trend v svetu motociklizma – KTM 390 Adventure R 2025!
Ta ni le različica modela 390 Adventure, ki je pri KTM-u sicer že v prodaji in je namenjen predvsem azijskim, južnoameriškim in Indijskemu trgu, v Evropi pa sicer ne dosega nekih zavidljivih prodajnih številk. Ampak nič zato. KTM je prisluhnil trgu, nam motoristom in motoristkam, ki si želijo lahke, cenovno dostopne in uporabne potovalne enduro motorje. Lep primer kako lahko uspeš je pokazal CFMOTO z modelom MT 450, ki smo ga testirali tudi pri www.motoavantura.si.

KTM 390 Adventure R je popolnoma nov motocikel, z drugačno nastavitvijo, ki je bolj usmerjen v terensko vožnjo. Model 390 Adventure R ima na novo zasnovan okvir in vzmetenje ter nihajno roko. Njegov izgled je nekaj posebnega in lahko rečemo, da je atraktiven motocikel nižjega razreda potovalnih enduro motorjev, saj je oblikovno navdihnjen z dakarskimi dirkalniki. A lahko rečemo končno! Da, KTM je končno uslišal želje mnogih ljubiteljev te znamke.

Pogonski sklop, oziroma motor je podedovan iz najnovejšega modela Duke 390, ki razvije približno 45 KM. To je dovolj moči, da je vožnja s takšnim motociklom agilna, živahna in se dobro spoprime s prometom in nudi dovolj dinamičnih užitkov na cestah ter makadamskih poteh. Všeč nam je, da v osnovi črpa navdih iz modela 450 Rally z visokim blatnikom, navpičnim vetrobranskim steklom, vitkimi stranicami in elegantnim zadnjim delom. Okvir iz jeklenih cevi dopolnjuje namenski pomožni okvir. Po KTM-ovi tradiciji je za vzmetenje poskrbel WP, kar zagotavlja dolg hod koles, pri čemer sta kolesi veliki 18 in 21 palcev kar je klasična terenska dimenzija in pomenil da z izbiro pnevmatik za vožnjo po cesti in terenu ne bi smelo biti težav. Model bo na trg prišlo spomladi 2025.

Tudi enduro in supermoto na enaki platformi
KTM pa ni pokazal le enega motocikla v nižjem razredu ampak kar celotno paleto. Končno so naredili enduro motor (ne hard enduro za dirke) za vožnjo po mestu, podeželskih cestah in tudi manj zahtevnem terenu. KTM 390 Enduro bo zelo zanimiv motocikel v segmentu kjer priljubljena Honda CRF 300 L doslej praktično ni imela resne konkurence. Poleg tega so v Milanu pokazali še supermoto izvedbo tako s 125 in 390 kubičnim agregatom. Gre za znane pogone, ki jih najdemo v super priljubljenih modelih Duke 125 in Duke 390.
KTM je poskrbel, da je kakovost izdelave dobra, same komponente, ki so jih vgradili pa sodijo v vrh po posameznih segmentih. Izpostaviti moramo kakovostno vzmetenje WP, asistenčne sisteme – oziroma elektroniko za nadzor motocikla in velike marvne TFT merilnike.
Če bo cena konkurenčna, bodo ti motocikli zelo zanimivi za vse, ki iščete lahke, agilne in spodobno zmogljive motocikel v segmentu adventure, enduro in supermoto.
Foto: Janez Mandeljc, EICMA


Pingback: Novost 2025: KTM 125 Enduro R in KTM 390 Enduro R