Nova Yamaha Ténéré 700 in Ténéré 700 Rally

Serija Ténéré 700 za leto 2025 je posodobljena z vidika oblikovanja, tehnologije in elektronike, hkrati pa ohranja osnovni koncept T7, ki navdušuje številne po celem svetu.

Če se vrnemo nekoliko v zgodovino in v koncept T7, ki so ga pokazali leta 2016 v Milanu, je na veselje številnih serijska izvedba ostala zelo pristna in blizu konceptu, ki se je resno spogledoval z rally specialkami. Serijska Yamaha Ténéré 700 je leta 2019 v moto industriji močno poživila segment velikih potovalnih enduro motorjev in se utrdila na prvem mestu v segmentu srednjega razreda z dimenzijami koles 21/18.

Oblikovne spremembe

Za sezono 2025 je Yamaha Ténéré 700  oblikovno ostala zvesta oblikovnemu jeziku, ki ga odlikuje ikoničen videz, za katerega je značilna visoka in vitka silhueta spredaj, ki se zoži proti kompaktnemu zadku in tako zagotavlja zelo dober mix med funkcionalnostjo, ergonomijo in zmogljivostjo. Sprednji del vključuje veliko vetrobransko steklo, ki vozniku nudi odlično preglednost in zaščito, medtem ko minimalistični sredinski in zadnji del omogoča udoben in prostoren položaj za vožnjo. Rezervoar za gorivo, ki je zaradi boljše uravnoteženosti pomaknjen nekoliko naprej, je na novo oblikovan z nižjim profilom. Nov, dolg in ozek enojni sedež je narejen za terensko rabo in omogoča večjo svobodo gibanja. Spredaj ima Ténéré klasičen videz ”rally navigacijskega stolpa” z novo zasnovo s štirimi zloženimi LED lučmi, ki jih podpira aluminijasta struktura v obliki črke Y, kar mu daje sodoben in prepoznaven videz.

Vzmetenje in oddaljenost od tal za terenske podvige

Yamaha Ténéré 700 je na voljo v dveh novih barvnih kombinacijah, Frozen Titanium in Icon Blue, Sprednje vzmetenje je bilo še dodatno izboljšano, saj ima popolnoma nastavljive 43 mm obrnjene vilice z 210 mm hoda in solidno – 240 mm oddaljenostjo od tal. Zadnje vzmetenje je opremljeno s spremenjenim monoshock blažilnikom.

Zaslon TFT in digitalizacija

Armaturna plošča ima zdaj 6,3-palčni barvni zaslon TFT s povezavo s pametnim telefonom in integriranimi funkcijami, kot so klici, sporočila, glasba in navigacija. Vgrajena je tudi vtičnica za polnjenje USB-C. Vozniki lahko izbirajo med dvema temama armaturne plošče: Street in Explorer, ki sta zasnovani za različne potrebe. S prilagoditvijo novega sistema proti zdrsu zadnjega kolesa (TCS) in sistema ABS se lahko Ténéré 700 prilagodi različnim terenom, voznik pa lahko nastavitve upravlja v popolnoma načinu, ki mu ustreza. Torej TCS kot ABS je po želji izklopljiv.

Na tehničnem področju je bil motor CP2 nadgrajen z uvedbo sistema YCC-T, ki omogoča izbiro dveh različnih programov podajanja moči: Sport za energično delovanje in Explorer za mehkejši odziv, ki je idealen za vožnjo po razgibanem terenu. Izboljšana je bila tudi sklopka, menjalnik pa je doživel spremembe za več natančnosti in mehkobe pri pretikanju.

Ténéré 700 Rally ima modro barvo z zlatimi detajli in vzmetenje, ki omogoča večji hod koles in je prilagojena za bolj drzno vožnjo po terenu.