To je pravi motocikel za raziskovanje tudi nekoliko bolj odmaknjenih poti in ne skriva svojih korenin v legendarnih dirkalnikih relija Pariz- Dakar. Zame osebno je to eden najlepših neo-retro motociklov in tu je ducatijev center oblikovanja (Centro Stile) naredil res izjemno delo.
Ducati DesertX je prav zares neverjeten, pristen naslednik dakarske specialke Cagiva Lucky Explorer in poklon spektakulernemu obdobju v zgodovini off-road vzdržljivostnega motociklizma.

OK, to, da je izjemen oblikovalski izdelek se verjetno v veliki večini strinjamo. Ampak kako dober je za današnje razmere?
Moj odgovor bo jasen! Zelo dober! Gre za izredno vsestranski motocikel, ki se dobro izkaže tudi na potovanju v dvoje, predvsem pa navduši z zanesljivostjo in užitkom za krmilom v praktično vseh pogojih vožnje. Mesto, gneča niti počasna vožnja mu ne dela težav, prav navdušuje pa, ko se cesta povzpne čez hrib kjer vsa najsodobnejša elektronika po asfaltnih ovinkih dopušča zelo športno vožnjo.

Prav nič sramežljivo in zelo rad se zapodi tudi v pesek in na terenu, kljub masi, pusti dober vtis.
Novi DesertX je opremljen z 21-palčnim sprednjim kolesom in 18-palčnim zadnjim kolesom ter je zasnovan tako, da se lahko spopade tudi z najzahtevnejšimi tereni






Tehnični podatki Ducati DesertX:
Motor: 937 cc motor Testastretta 11°, 110 KM pri 9.250 vrt./min in 92 Nm pri 6.500 vrt/min
Cevni jekleni okvir z dvostransko nihajno ročico iz litega aluminija
21-litrski rezervoar za gorivo
Platišča brez zračnic s pnevmatikami Pirelli Scorpion Rally STR v velikostih 90/90-21 spredaj in 150/70 R18
Vzmetenje spredaj: KYB 46 mm popolnoma nastavljive sprednje vilice z 230 mm hodom
Vzmetenje zadaj: KYB popolnoma nastavljiv blažilnik z 220 mm hodom
Motorna elektronika in asistenčni sistemi: 6 prilagodljivih načinov vožnje (sport, Touring, Urban, Wet, Enduro, Rally), 4. načini moči z 3. stopnjami moči, Bosch cornering ABS s 3. stopnjami delovanja, DTC – 8 stopenj
Višina sedeža od tal: 875 mm
Višina motorja od tal: 184 mm
Masa: 202 kg (suha teža)
Servis je planiran na 15.000 kilometrov, nastavitev ventilov pa na vsakih 30.000 kilometrov.
Pingback: Ducati DesertX Discovery – motor za prave pustolovščine