Ducati in Bentley napovedujeta novo omejeno serijo motocikla, ki slavi najboljše iz obeh kultnih znamk: Ducati Diavel for Bentley. Projekt, ki je nastal v sodelovanju med obema proizvajalcema, povezuje Ducati in Bentley z vizijo zmogljivosti, izdelave in ekskluzivnosti. Rezultat je osupljiva sinteza tehnologije, sloga in zmogljivosti, ki lahko navdušencem pričara sanje. Motor je bil javnosti razkrit nocoj z dogodkom “fuorisalone” na sejmu Art Basel v Miamiju, prekomorski izdaji najprestižnejšega evropskega sejma sodobne umetnosti. Če vemo, da osnovni Diavel stane 27.990 evrov, bo ta zelena pošast še bistveno dražja. Ni za vsakogar!
Ducati je na prefinjeno tehnično podlago visokozmogljivega in udobnega modela Diavel V4 vključil značilne elemente modela Bentley Batur – od katerega bo Bentley ročno izdelal le 18 primerkov – in tako ustvaril motocikel, edinstven v smislu elegance in oblikovanja. Diavel for Bentley bo izdelan v oštevilčeni seriji, omejeni na 500 primerkov, ter dodatnih 50 še bolj posebnih motociklov “Ducati Diavel for Bentley Mulliner”. Slednji so rezervirani za Bentleyjeve stranke ter vključujejo personalizacijo in individualnost, ki sta tako značilni za Batur, na katerem temeljijo motorji.
Navdih – Bentley Batur
Batur je najmočnejši Bentleyjev serijski avtomobil doslej, saj ima motor W12 z dvema turbinama z močjo 740 KM. Še več, Batur združuje vrhunsko Bentleyjevo izdelavo z izklesano, mišičasto karoserijo, ki opredeljuje novo oblikovalsko DNK za Bentley in napoveduje novo oblikovalsko smer znamke. Vizualno sporočilo sporoča veliko moč in eleganco, brez razkazovanja ali pretiravanja. 18 primerkov modela Batur je individualno ročno izdelal Mulliner, najstarejši izdelovalec karoserij na svetu in Bentleyjev notranji oddelek za izdelavo po naročilu.
Diavel za Bentley
Centro Stile Ducati je v sodelovanju z Bentleyjevimi oblikovalci ustvaril novo obliko tega posebnega motornega kolesa, pri čemer je navdih črpal iz Baturja, od katerega je prevzel linije stranskega pogleda. Zelena barva Scarab Green, prefinjena in prefinjena ter bogata s kovinskimi odtenki, izhaja iz palete Bentley Mulliner in je uporabljena na celotni karoseriji.
Odločne in agresivne linije modela Diavel V4 so bile temeljito spremenjene tudi s tehničnimi komponentami: številne značilne lastnosti modela Batur so prevzete na različnih delih motocikla. Kovana platišča, zasnovana in izdelana za to motorno kolo, spominjajo na oblike tistih iz avtomobila in so pobarvana v temno titanovo satenasto barvo, pri čemer so vidne nekatere strojno obdelane površine.
Stranski dovodi zraka odražajo dvobarvno prednjo rešetko, ki je eden najbolj prepoznavnih elementov modela Batur. Trikotni zadnji sesalniki se nanašajo na ustrezne elemente avtomobila. Prednji blatnik, oklep in pogled na rezervoar spominjajo na rebra na prednji maski, medtem ko enosedežni zadek, ki ga je mogoče nadomestiti z večjim potniškim sedežem, prevzema številne oblikovne poteze iz zadnjega dela Baturja. Številni elementi karoserije so izdelani iz visokokakovostnih ogljikovih vlaken (blatniki, pokrov žarometa, pokrovi motorja, izpuha in hladilnika, ščitniki hladilnika, stranske plošče, zadnji del).
Voznikov sedež iz črne alkantare je navdihnjen z notranjostjo avtomobila, z natančno izdelavo, ki razkriva osnovno rdečo tkanino, enako kot pri sedežih Batur, in z izvezenim logotipom Bentley na zadnji blazinici. Izpušni sistem z dvema izpušnima odprtinama in pokrovom je preoblikovan tako, da je usklajen s prefinjenimi linijami motocikla.
Sodelovanje med obema proizvajalcema je pripeljalo tudi do oblikovanja kolekcije Capsule Collection, rezervirane za lastnike modela Diavel for Bentley, ki kupcem omogoča, da svoj videz dopolnijo z jet čelado in tehnično jakno (na voljo v moški in ženski različici) v omejeni izdaji, za katero je značilna barvna shema, ki odraža barvo motornega kolesa.
Diavel for Bentley uporablja motor V4 Granturismo s prostornino 1.158 cm3, ki je osrednji element njegove zasnove. Zmogljiv motor (168 KM), bogat z navorom, hkrati pa izredno lahek in kompakten, je kljub tem zavidljivim lastnostim uporaben že pri najnižjih vrtljajih. Zgorevalni red Twin Pulse skupaj z namenskim izpušnim sistemom nedvomno zaznamujeta njegovo barvo.
Ta skupni projekt izhaja iz naveze Ducati in Bentley saj sta del “progresivne skupine blagovnih znamk” skupine Volkswagen Group, ki vključuje tudi Audi in Lamborghini.