V Evropi je eden najbolje prodajanih skuterjev prostornine do 125 ccm. Honda PCX 125 z naprednim sistemom proti zdrsu zadnjega kolesa in z ABS zavornim sistemom sodi tudi med najbolj varne. Sodobni štiritaktni motor s sistemom start – stop zmore 12,5 KM, čeprav je zakonsko največja možna moč določena na 15 KM. Zato ta skuter ni najbolj zmogljiv v svojem razredu.
Honda ima sicer v ponudbi še več skuterjev, ki so lahko cenejši ali tudi dražji. A trg je pokazal, da je ta model zelo očitno najbolj zanimiv tudi za Slovence. No, pred kratkim je Honda pokazala tudi čisto nov motocikel, ki bo delal konkurenco v tem razredu. O Hondi CB 125 lahko več preberete tule…
Kljub temu je samo v lanskem letu prepričal več kot 300 Slovencev, da je pravi za boj z mestno gnečo in odgovor na zahteve sodobne urbane mobilnosti.
Na testu se je izkazalo, da je dovolj učinkovit, da sledi dinamiki mestnega in primestnega prometa. Je tudi varčen, zelo varčen! Tovarna sicer navaja porabo 2,1 l bencina na 100 kilometrov, na našem testu pa je bla vseeno nekoliko večja. Ob ceni 3.690 evrov zagotovo dober nakup, ko govorimo o kakovosti, varnosti in uporabnosti v sodobni urbani mobilnosti. Sedež, pod katerim je prostor za eno integralno čelado in nekaj prtljage ni previsok, od tal je oddaljen 764 mm. Tudi teža ni visoka. Honda navaja 130 kilogramov pripravljenega skuterja za vožnjo. Več pa v videu…
Oprema na testu: rokavice, motoristična jakna in jeans hlače skandinavskega proizvajalca Lindstrands.
Čelada: scorpionsports.eu
#mototest #motoavantura #hondapcx125 #urbanmobility