Kaj je bolje, praktični skuter ali motocikel z menjalnikom in bolj prvinskimi občutki za krmilom? Na test smo vzeli dva ki staneta okoli 3000 evrov in porabo pod dvema litroma: Honda CB 125 F in SH 125. Spomladi pa smo že testirali tudi najbolj prodajan skuter pri nas: Hondo PCX 125.
S samo šestimi urami v šoli vožnje lahko vsak, ki ima izpit za avto pride hitro do možnosti izbire, da se namesto v avtomobilu, skozi promet prebije na dveh kolesih. Bodisi na motorju ali skuterju. Pogoj je, da le ta nima več kot 125 kubičnih centimetrov delovne prostornine in ne presega moči 11 kW.
Tokrat sta Jure Gregorčič in Andraž Kopitar testirala dve hondi. V obeh primerih gre za cenovno ugoden nakup in preizkušeno tehniko, ki pravzaprav zelo težko zataji. To nenazadnje dokazujejo tudi prodajne številke. Če je skuter – Honda SH 125 najbolje prodajani skuter v kategoriji v Evropi, je denimo motocikel – Honda CB 125 F priljubljen av Aziji in Indiji. Oba predstavljata najcenejšo izvedbo v ponudbi in sta tudi zaradi tega opremljena le s CBS (central brake system) zavorami in ne z ABS sistemom, ki ga pri Motoavantura.si priporočamo in zagovarjamo njegovo uporabo. Cena za vsestransko uporabni in presenetljivo udobni motocikel Honda CB 125 F znaša 2.990 evrov, za praktični skuter, ki ga lahko opremite tudi s kovčkom (in bo še bolj uporaben) pa 3.090 evrov. Honda v ponudbi ponuja sicer še cenejši skuter, ki ima prav tako velika kolesa – a je manj zmogljiv. Honda Vision 125 stane 2.690 evrov a ga poganja 110 kubični motor s samo 8,8 KM. Teža pri motociklu in skuterji ni visoka in pripomore pri agilnosti in živahnosti v mestu. CB tehta 116 kg, SH pa 118 kg. Kaj smo vsi skupaj ugotovili pa v testu.
Pingback: Honda GB350S je klasični roadster za dobrih 5 tisočakov