Nov model Honda CB 125 2024 je sicer res dražji za 100 evrov a je opremljen z novim barvnim zaslonom TFT, ki je podedovan iz modela CB1000R in ga upravlja povsem novo stikalo. Poganja ga preizkušeni 125 kubični motor.
Opremili so ga tudi z novimi 41-milimetrskimi vilicami Showa ‘Separate Function’ Big Piston (SFF-BP) USD, radialno nameščeno štiribatno sprednjo zavorno čeljustjo, ki deluje s plavajočim diskom, ter ABS z nadzorom IMU.
Na kratko samo osvežimo malo zgodovino tega modela:
Ta motocikel so naredili za nove voznike, ki iščejo nezahteven paket. Honda je leta 2017 predstavila povsem nov model CB125R, ki je predstavljal najmanjši član Hondine minimalistične družine “Neo Sports Café” in je bil predstavljen poleg CB300R in paradnega modela CB1000R. Malo kasneje, natančneje leta 2021 je CB125R dobil povsem nov, štiriventilski motor in pomembno nadgradnjo sprednjega vzmetenja.
Letos pa je CB125R skladen z novimi emisijskimi cilji EURO5+, dodani pa so še popolnoma nov 5-palčni barvni TFT-zaslon, popolnoma novo stikalo in štiri nove barve za različne okuse.
Hondin novi motor zagotavlja zdravo moč 11,0 kW (15 KM) in navor 11,6 Nm, pohvali pa se lahko z zelo nizko porabo goriva, ki znaša 2,2 l na 100 km. Vilice Showa Separate Function Big Piston (SFF-BP) USD s premerom 41 mm pa prinašajo kakovost vzmetenja v ta razred. Zavore so prav tako zmogljive, spredaj je nameščen 296-milimetrski plavajoči disk v katerega grabi radialno nameščena štiribatna čeljust s sistemom ABS, ki jo nadzoruje inercialna merilna enota (IMU).
Celoten motocikel pripravljen za vožnjo tehta ugodnih 130 kg. Sedež je od tal oddaljen 816 mm.
24YM CB125R bo na voljo v naslednjih barvah: Siva, modra, bela in rdeča.
Pingback: Honda PCX 125 - tako se pelje najbolj prodajan skuter!