Novi dvovaljni motor, ki ga že poznamo iz modela Hornet 750 in zmore 92 KM je vgrajen v lahek jekleni okvir v obliki romba, ki obeta današnjim zahtevam lahkotno, okretno in samozavestno vodljivost v vseh razmerah. Trenutno ni potovalnega endura v tem razredu, ki bi bil lažji in močnejši od nove Honde XL 750 z 92 KM in 75 Nm. Ob tem ne smemo spregledati, da tehtnica pokaže 208 kilogramov s polnim tankom.
Potovalne zmogljivosti so v prvi vrsti omejene z njegovim dosegom. Honda s prostornino rezervoarja 16,9 litra in navedeno standardno porabo 4,4 litra na 100 kilometrov, obljublja teoretični doseg 384 kilometrov.
Za prožno zmogljivost ter udobje na cesti in blaženje udarcev na terenu je Transalp opremljen s 43 mm vilicami Showa SFF-CATM USD in zadnjim amortizerjem, ki deluje prek sistema Pro-Link. 21-palčno sprednje kolo spredaj in z 18-palčnim zadnjim kolesom zagotavlja vsestranskost tako na cesti kot na terenu. Ker se na motociklu sedi zelo sproščeno in daje dober občutek nadzora za širokim krmilom in ker ima udoben sedež ter dovolj vetrne zaščite bo to zelo zanimiv potovalni motocikel srednjega razreda, ki se lahko izkaže tudi na makadamu.
Bogata serijska oprema
Seznam specifikacij modela Transalp dopolnjuje 5-palčni barvni zaslon TFT, ki nazorno prikazuje vse ključne informacije in omogoča upravljanje vseh sistemov za varnost v vožnji. Povezljivost je na voljo za naprave s sistemom Android in iOS prek sistema za glasovno upravljanje s pametnimi telefoni. Vsa osvetlitev je LED; smerniki se samodejno izklopijo in vključujejo tudi tehnologijo signala za ustavitev v sili, ki opozarja druge udeležence v prometu na nenadno zaviranje. Na voljo je tudi quickshifter.
Zvestoba izročilu Transalp in všečnost evropskim kupcem
Oblikovanje modela Transalp je vodil Hondin center za raziskave in razvoj v Rimu pod vodilnim načelom “prijazne trpežnosti”. Moram priznati, da sam izgled močno izraža avanturistično namero čeprav težko rečem, da so imeli v mislih kakšne bolj resne podvige po zahtevnejših terenih, medtem ko oklep in vetrobran skupaj zagotavljata zaščito pred vetrom, ne da bi bila obsežna, oziroma glomazna. Celoten videz je eleganten, preprost in čist kar nakazujejo tudi osnoven barvne kombinacije.
Transalp bo na voljo v treh izrazitih barvah: Matt Iridium Gray Metallic, Matt Ballistic Black Metallic in sodobno interpretacijo klasične trikolore Ross White.
Cena za Slovenijo še ni objavljena, do tedaj lahko špekuliram o znesku med 9 in 10 tisočaki.
Peter Kavčič
Foto: Honda