KTM – Brabus 1300R razprodan v 115 sekundah. Tu je glavni razlog zakaj!

You are currently viewing KTM – Brabus 1300R razprodan v 115 sekundah. Tu je glavni razlog zakaj!

Vodilni evropski proizvajalec motociklov KTM je pred kratkim združil moči z nemškim prestižnim predelovalcem zmogljivih avtomobilov Brabus in izdelal 154 kosov totalno ekskluzivnega motocikla, ki stane 51.466 evrov. Oziroma če sem malo bolj natančen je stal toliko. Tega stroja namreč sploh ne motete več kupiti!

Razprodali so ga v pičlih 115 sekundah prek spleta, kar je dokaz, da je trg želel in potreboval tak motocikel. In ta super ekskluzivnost, visoka cena in omejena količina ter prestižno ime Brabus so poskrbeli za to, da bo ta motocikel od sedaj naprej samo še dvigal svojo ceno. To je nekoč uspevalo le redkim. Med te sodi MV Agusta, nekajkrat so zelo uspešno naredili tako ekskluzivno zgodbo še pri znamkah Honda in Ducati.

Sprednja luč je enaka kot pri Brabus Mercedesu razreda G!

Nemški Brabus, ki je specializiran za ustvarjanje vrhunskih super avtomobilov in čolnov se je od leta 1977 prvič podal v motociklizem. Poleg zmogljivosti njihova vozila in plovila slovijo po najvišji možni kakovosti izdelave, rokodelstvu in dizajnu.

#Brabus1300R

Popolnoma nov #brabus1300r ima prepoznaven dizajn. Lahko rečem, da ga zaznamuje ekskluzivna, vrhunska eleganca in zmogljivost, ki je še na višjem nivoju kot KTM 1290 Super Duke R Evo. Naredili so dve izvedbi in ju poimenovali z ‘Black and Bold’, vključno z dvema značilnima barvnima shemama, kovanimi kolesi brabus Monoblock Z, vrhunskimi karbonskimi elementi karoserije in elegantnim sedežem, ki je narejen po meri in z maksimalno pozornostjo do detajlov. Tega doslej v motociklizmu nismo bili vajeni z nekaj res redkimi izjemami.

Izdelava brez primerjave v moto industriji. Vse je na najvišjem nivoju.

Osnova je najbolj brutalen serijski KTM

KTM 1290 Super Duke R EVO so izbrali za platformo za Brabus 1300 R ker gre za motocikel, ki vzbuja veliko čustev in ne pusti ravnodušnega tudi zelo izkušenega motorista. Gre za KTM, ki predstavlja najvišjo možno evolucijo na področju zmogljivih motociklov, saj ta model ponuja najboljše v vrhunski izkušnji vožnje, brezkompromisno ergonomijo in adrenalin.

Za to poskrbi tudi ogromen motor V-Twin zasnove, ki proizvaja 180 KM in 140 Nm navora

Z uporabo motorja LC8 V-twin, ki poganja KTM 1290 Super Duke R EVO in proizvaja 180 KM pri 9500 vrt/min ter 140 Nm pri 8000 vrt/min zagotavlja zmogljivost, ki jo upravičeno pričakujemo od znamke Brabus. Rok Bagoroš, slovenski stunt voznik, ki tesno sodeluje z Avstrijskim proizvajalcem KTM je eden od dveh voznikov, ki jih lahko gledate na slikah in vidoeoposnetkov, ki so bili narejeni z Združenih Arabskih Emiratih. Po uradni predstavitvi je na vprašanje kako se Brabus 1300 R pelje dejal jasno in kratko: ‘hudo, pelje se kot KTM Super Duke R Evo kar pomeni vrhunske pospeške, odlične vozne lastnosti. Motor ima ogromno moči zato vožnja po zadnjem kolesu ne predstavlja nobene težave. Prav tako lahko z njim tudi driftaš in se neskončno zabavaš.’ Rok Bagoroš je še omenil, da ima izjemno zmogljiv etudi zavore, všeč pa mu je bil tudi dizajn in drobni detajli, ki jih najdeš na motociklu.

Poglejte kako je Rok Bagoroš vozil motocikel v Dubaju.

Teh je res veliko. Lahka kovana platišča Monoblock Z z devetimi kraki, dovod zraka, ki skrbi za maksimalno delovanje motorja je izdelan iz ogljikovih vlaken, značilen žaromet in po meri izdelan ogrevan sedež pa si delijo nedvoumne stilske poteze vseh superšportnikov pod oznako Brabus.

Brabus1300R je bil na voljo v samo dveh značilnih barvnih shemah – MAGMA RED in SIGNATURE BLACK. V proizvodnjo bo šlo le 77 kosov vsake različice, pri čemer številka 77 pomeni leto, v katerem je bil Brabus ustanovljen.

Za konec še malo tehničnih bombončkov: S tehničnega vidika je vsa elektronika in vzmetenje enaka kot pri modelu KTM, ki služi za osnovo. Se pravi, da uporablja najnovejšo tehnologijo polaktivnega vzmetenja WP APEX. To voznikom omogoča izbiro med šestimi namenskimi načini blaženja – comfort, street, sport, track, advanced.  V auto načinu se samodejno prilagaja razmeram na cesti in vožnji.

Poudarjene funkcije in deli po meri vključujejo:

• Znak odličnosti s številko omejene izdelave

• BRABUS Monoblock Z lahka 9-kraka kovana platišča

• BRABUS slip-on dvocevni izpušni sistem

• Ogrevan sedež po meri BRABUS

• BRABUS zagonska animacija in barvna shema na dipleju

• Črn okvir

• BRABUS zračni kanali

• Maska za žaromete BRABUS

• BRABUS karbonski prtljažnik

• BRABUS CNC obdelani sestavni deli: vpetje vilic, nastavljiva sprednja zavora in ročica sklopke, nastavljive stopalke za noge, rezervoarji in pokrovi rezervoarjev za olje

• BRABUS prevleka za sedež

• Ogledala na krmilu BRABUS

• zadnji del iz ogljikovih vlaken s kratkim držalom za registrsko tablico

• LED smerniki z vgrajenimi zavornimi lučmi

• Polaktivno vzmetenje WP APEX

• Blažilnik krmila WP PRO COMPONENTS (WP APEX PRO 7117).

• 5 načinov vožnje (STREET – SPORT – RAIN – PERFORMANCE – TRACK)

• Hitro odzivna ročica za plin

• Ogrevane ročke

• Lahka Li-Ion baterija

• Različni deli iz ogljikovih vlaken

Peter Kavčič

Foto: Brabus