MV AGUSTA in KTM – uradno sporočilo za javnost in lastnike motocilklov te ikonične znamke.

Verjetno vam je znano, da se v podjetju KTM, največjem evropskem proizvajalcu motociklov dogajajo spremembe in prestrukturiranja vezana na slabo poslovanje v zadnjem obdobju. MotoGP projekt in tekmovalne aktivnosti gredo naprej, dejstvo pa je da podjetje preživlja težke čase. A KTM je že šel skoz podobne situacije in tako kot vedno, tudi tokrat ljudje izven ozkega kroga, ki je blizu lastniku in prvemu človeku Stefanu Piererju nimajo vseh informacij. Zato pri www.motoavantura.si ne pišemo o špekulacijah, ne lovimo klikov na podlagi govoric ampak objavljamo dejstva. In tako dejstvo je tudi odprto pismo za javnost s strani proizvajalca MV Agusta, ki je v večinskem deležu skupine Pierer Mobility, ki je seveda tudi lastnik KTA-a in vseh blagovnih znamk, ki so znotraj te skupine.

Tule je pismo s strani KTM in MV Aguste objavljeno v celoti:

Spoštovane stranke in navdušenci nad MV Agusto,

s ponosom gledamo, kakšno je bilo leto 2024 za MV Agusto, in že delamo na tem, kaj nam bodo prinesla leto 2025 in prihodnja leta.

Želimo vas vključiti z deljenjem natančnih informacij in rezultatov podjetja.

Najprej je pomembno vedeti, da se vse odločitve, razvoj in dejavnosti, povezane z MV Agusto, dogajajo v Vareseju. Med 2023 in 2024 je bilo 60 % vodstva podjetja prenovljenega, saj so se mu pridružili novi strokovnjaki iz Italije in tudi drugih držav  iz motociklističnega in avtomobilskega sektorja. S to strategijo je MV Agusta postala popolnoma neodvisna v vseh svojih dejavnostih.

V zvezi z izdelkom se vsaka faza odvija interno: od začetnih opredelitev zasnove in navodil do razvoja prototipov na vseh ravneh, vse do industrializacije in proizvodnje. Vsi ti koraki potekajo izključno v Vareseju in v oblikovalskem oddelku Centro Stile MV Agusta.

Tudi komercialne dejavnosti imajo v celoti sedež v Vareseju: prodaja, poprodajne storitve, storitve za stranke in trženje potekajo neposredno v Vareseju. Vodijo se s sedeža podjetja.

S 4.000 prodanimi motocikli v letu 2024, kar pomeni 116-odstotno letno rast, smo do julija že dosegli enak obseg prodaje kot v celotnem letu 2023. Število zahtevkov za testno vožnjo, prejetih samo oktobra 2024, je bilo enako skupnemu številu zahtevkov, prejetih v celotnem prejšnjem letu.

Dobave modela Superveloce 1000 Serie Oro so se začele tri tedne po uradni predstavitvi julija 2024 in le še manj kot 20 koles je še na voljo pri uradnih prodajalcih.

Trenutno mrežo sestavlja 219 prodajnih mest, vključno z 41 servisnimi točkami, z dodatnimi 20 neevropskimi uvozniki, do konca leta 2025 naj bi dosegla 250 prodajalcev. Ravno v zadnjem tednu smo v Comu odprli dve čudoviti novi prodajni mesti v Italiji in Montpellierju v Franciji.

Kar zadeva rezervne dele, je za modele, proizvedene v zadnjih sedmih letih, na voljo 99 % nadomestnih delov, letos pa je podjetje zabeležilo zgodovinsko rekordno število prodanih rezervnih delov.

Vsa motorna kolesa, proizvedena v Vareseju, in njihovi rezervni deli so za evropski trg shranjeni v logističnih centrih v Avstriji, v Združenih državah Amerike za Ameriko, na Japonskem in v Avstraliji za Azijo, od koder se distribuirajo v prodajno mrežo po vsem svetu.

Leta 2024 smo predstavili 9 novih modelov, razvojno delo za novo generacijo motociklov pa se nadaljuje kot po načrtih. To bo povsem nova, inovativna ponudba, zasnovana tako, da bo v vrhu referenčnih segmentov. Nekaj, česar ne bo nihče zunaj podjetja še ni videl.

Ljudje, ki so omogočili te rezultate, bodo ostali v Vareseju in nič se ne bo spremenilo glede poslovanja, saj se lastništvo vanje ni nikoli vmešavalo.

Trenutni položaj lastniške strukture se še vedno opredeljuje, delničarji pa sodelujejo pri določanju prihodnje strukture podjetja, s ciljem zagotoviti, da MV Agusta še naprej raste in doseže višino, ki si jo zasluži.

Celotna ekipa MV Agusta se vam zahvaljuje za vašo podporo in zaupanje, včeraj, danes in jutri.