Triumph je razkril popolnoma nov športni motocikel, ki ga poganja sodoben vrstni trivaljnik. Daytona 660 prinaša športno zmogljivost, dinamično vožnjo ter zelo zanimive zmogljivosti in specifikacije v svojem razredu.

Z značilnim in edinstvenim triumphovim 660-kubičnim trivaljnim motorjem, zdaj z najvišjo močjo 95 KM in največjim navorom 69 Nm, Daytona 660 po navedbah tovarne in podatkih na papirju zagotavlja gladko, odzivno in linearno podajanje z dobro kombinacijo navora pri nizkih vrtljajih, srednjem in najvišjem območju ter ko govorimo o končni moči. Poleg tega, da zagotavlja 17 % več moči in 9 % več navora kot Trident, ima Daytona 660 tudi popolnoma nov izpuh, ki ustvarja značilen zvok.
Triumph je predstavil veliko novosti za 2024, med njimi je največja ta, da prihajajo v motokros!
Vzmetenje je zasnovano za agilno športno upravljanje ob tem, da zagotavlja udobje pri vožnji, zahvaljujoč opremi z visokimi specifikacijami, vključno z obrnjenimi velikimi 41 mm vilicami Showa in nastavljivim monoblažilnikom RSU s prednapetostjo Showa. Radialne štiribatne zavore z dvojnimi 310-milimetrskimi koluti in pletenimi zavornimi linijami so združene z novimi Michelinovimi pnevmatikami Power 6.

Daytona 660 v kombinaciji z višino sedeža 810 mm, ozkim notranjim lokom in optimiziranim položajem krmila in stopalk zagotavlja zanesljiv položaj za krmilom za vse višine. Opcijsko se sedež lahko zniža za dodatnih 25 mm.
Servisni interval na 10.000 km, dveletna garancija z neomejeno kilometrino in Triumphove visoke preostale vrednosti prispevajo k zagotavljanju konkurenčnih stroškov lastništva v razredu.
Steve Sargent, Triumphov glavni produktni direktor, je dejal: »660 ima vso držo in okretnost, ki bi ju pričakovali od imena Daytona, in s seboj prinaša vznemirljivo, uporabno zmogljivost v resničnem svetu in celodnevno udobje, ki ga vozniki danes iščejo. . Navdušeni smo nad vplivom, ki ga bo imela Daytona 660 na rastoči svet športa srednje kategorije.”







Športni karakter
Kombinacija navora, moči na vrhu vrtljajev ali drugače: 95 KM pri 11.250 vrtljajih na minuto ter rdečim poljem pri 12.650 vrtljajih na minuto obeta zelo živahno vožnjo. Več kot 80 odstotkov njegovega največjega navora (69 Nm) je na voljo že pri 3.125 vrtljajih na minuto, kar zagotavlja odzivno športno in predvsem uporabno zmogljivost.
Glede na konfiguracijo motorja je tudi zvok nekaj res posebnega o čemer se lahko prepričate v videu:
Moč se prenaša prek šeststopenjskega menjalnika, opremili pa so ga tudi z ”antihopping” sklopko. Triumphov ”quickshifter” tudi precej pomaga pri prestavljanju in je na voljo kot dodatna oprema za vse, ki želijo hitro in lahkotno prestavljanje navzgor in navzdol brez uporabe sklopke ter še lažjo vožnjo po mestu.
Opcijsko je motocikel na voljo tudi z A2 licenco. Komplet za predelavo dodatne opreme omogoča skladnost z novo ročico plina in edinstveno nastavitvijo motorja, ki ju lahko uradni Triumph prodajalec enostavno vgradi ali vrne standardno obliko s polno močjo.





