Novo: Sodobna retro klasika Suzuki GSX-8T in GSX-8TT

Suzuki gsx-8t in gsx-8tt, nova retro klasika na sodobni platformi.

Suzuki je predstavil dva nova neo-retro modela GSX-8T in GSX-8TT, ki sodita v višji srednji razred in sta zasnovana na odlični platformi kot GSX-8S.

Za izgled so vzeli barvne sheme iz šestdesetih in sedemdesetih let

Nov retro izgled črpata iz bogate suzukijeve zgodovine dirk. Model GSX-8T črpa izgled iz modela T500 „Titan“ iz šestdesetih let in ima okrogel žaromet z LED tehnologijo, široko krmilo in ogledala na koncu ročajev. Model 8TT pa je dobil bolj športen pridih z dodatno aerodinamično masko okoli žarometa in barvno shemo, ki spominja na Suzukijeve dirkalnike iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja.

Suzuki GSX-8T in GSX-8TT poganja 776-kubični vrstni dvovaljni motor, ki ga že poznamo iz modelov GSX-8S, GSX-8R in V-Strom 800DE. Še naprej zagotavlja solidnih 83 KM in 78 Nm navora, ki je povezan s šeststopenjskim menjalnikom in dvosmernim hitrim pretikanjem. Motor ima 270-stopinjsko zamik vžiga, kar zagotavlja veliko moči in navora v srednjem razponu in se oglasi z značilnim globokim in močnim zvokom. Kako se izkaže sorodni model Suzuki V-Strom 800 DE si lahko pogledate v motoavantura.si testu.

Motocikel obeta vsestranskost ob zelo cool izgledu

Oba motocikla sta zasnovana na jeklenem okvirju z aluminijasto nihajno roko, ki je obešena na USD vilice in monoshock blažilnik. Na 17-palčnih platiščih iz lahke litine so nataknjene športne pnevmatike. Teža je spodbudna, model 8T tehta 201 kg, medtem ko nekoliko bolj opremljen 8TT tehta 203 kg. Oba modela imata seveda sodobno elektroniko, ki skrbi za varnost in udobje: Tri načine vožnje, nadzor zdrsa zadnjega kolesa, hitro pretikanje in sodobni ABS. Zaslon je barvni TFT in povezljiv s telefonom.

Sedež je od tal oddaljen 810 mm, posoda za gorivo sprejme 16,5 l. Zaradi vsega tega bi ta motocikel bil lahko zelo zanimiv tudi za vse, ki iščejo spodobno zmogljiv, agilen motocikel, ki stavi na svoj šminkerski izgled in dovolj nizek sedež, da ne bo delal preglavic večini uporabnikov. Dobava in cena sta že znana. Osnovni GSX-8T stane 9.990 evrov in GSX-8TT 10.490 evrov, prve pošiljke pridejo v drugi polovici poletja.

Glede na okvirm vzmetenje in odličen motor lahko pričakujemo zelo agilen motocikel

Foto: Suzuki