Suzuki GSX-8R in GSX-8S nosita slavno športno ime v sodobni motorizem

Suzuki GSX-S-8

Suzuki nadaljuje z imenom GSX-R tradicionalno športno izročilo. S širitvijo nove 800-kubične platforme in z novim GSX-8R ter GSX-8S predstavlja superšportni in naked motocikel srednjega razreda.

GSX-8S je naked motor nove dobe. Funkcionalna oblika se združuje s futurističnim slogom in zmogljivostjo popolnoma novega dvovaljnega motorja za vse, ki imate radi nekoliko bolj pokončno držo in več vetra na motorju. Suzuki GSX-8R pa je športni motor, ki ne bo razočaral ljubitelje dinamične vožnje na cesti, ki jih navdušuje športni izgled in boljša vetrna zaščita. Brez težav pa se tak motocikel pelje po kolenu tudi na stezi in nudi odlično orodje za učenje športne vožnje.

Športni Suzuki GSX 8R

Zelo dobre ocene testnih voznikov

Očitno so novi Suzuki GSX-8S vsi nestrpno pričakovali, oboževalci in profesionalni testni vozniki. Konkretno, novi naked je osvojila več zmag na primerjalnih testih. Med drugim turi pri zahtevnih nemških publikacijah “Motorrad”, “PS”, “1000 HP” in “Motorrad Magazin”. Po več kilometrih testiranja so novinarji pri  “1000PS” pokazali navdušenje tudi nad novo razvitim vzporednim dvovaljnikom: “Na območju, ki je pomembno za podeželske ceste, ima Suzukijev motor veliko moči. Moč na dodajanje plina narašča v lepi zvezni krivulji, tudi ko je nagnjen na vrhu krivulje, je mogoče dvojčka natančno dozirati in nato iz polmera sproži močneje, kot bi predlagala končna moč.« Pri Motorradu, največji evropski reviji na področju motociklizma pa so celo zapisali: “Pravzaprav GSX-8S navdušuje z natančnostjo krmiljenja, nadzorom prednjih koles in povratnimi informacijami, ki so izjemne, ne samo za ta razred.”

Suzuki GSX 8S je bil odlično ocenjen med testnimi vozniki

GSX-8S in GSX-8R: Na voljo tudi kot različica s 35 kW.

Po lansiranju dveh povsem novih modelov srednjega razreda, nakeda GSX-8S, in potovalnega endura V-Strom 800DE in 800SE se je družina modelov razširila. Gre za logično nadaljevanje, ko na uspešni platformi proizvajalec naredi več različnih izvedb motocikla.

Platforma, ki jo je razvil Suzuki okoli nedavno predstavljenega 776 kubičnega vzporednega dvovaljnega motorja je osnova tudi za najnovejšega športnika in naked, ki pa ne nadomešča legendarni superšportni model Suzuki GSX-R 750.

Privlačen dizajn športnega motocikla takoj pritegne pogled, prav tako pa pritegnejo tudi tehnični podatki. Športni motocikel tehta suh le 205 kilogramov kar je za tak motocikel, ki ni namenjen samo dirkaški rabi na stezi ampak tudi uživanju na najljubših cestah, zelo ugodna teža. Moči je dovolj, ta znaša 83 HP (61KW) pri 8 500 vrt/min, predvsem pa je zanimiv tudi navor 78 Nm / 6 800 vrt/mmin, ki bi moral poskrbeti za prožnost motorja. Naked, torej različica brez aerodinamičnega oklepa pa je še za dodatne tri kilograme lažji.

Vsekakor ni zanemarljiva tudi ugodna višina sedeža od tal. Pri športnem modelu znaša 810 mm in pri naked modelu

Višina sedeža od tal znaša ugodnih 810 mm

Suzuki GSX-8R in GSX-8S 2024: uporabili so kakovostne komponente

Po pričakovanjih novi Suzuki GSX-8R tehnično v celoti temelji na GSX-8S. Vzmetenje in motor sta nespremenjeno zapakirana v smeri superšporta. Vendar Suzuki menja dobavitelja za športno izvedbo uporablja Showo in ne KYB. Vendar brez sprememb zunanjih vrednosti. Ostaja le preprosta nastavitev prednapetosti zadaj in verjetno znanih 130 milimetrov giba vzmeti spredaj in zadaj. Naked model ostaja nastavljen na bolj udobno vožnjo za kar vzmetenje KYB.

Superšportnik z legendarnim imenom GSX

Za testne vožnje in ogled motociklov v salonih, se obrnite na pooblaščene trgovce Suzuki v Sloveniji.

Cena za Suzuki GSX-8S znaša 8.290 eur

Cena za Suzuki GSX-8R znaša 8.990 eur

Ključne prednosti modela Suzuki GSX-8R in GSX-8S

ALUMINIJASTA PLATIŠČA IN VISOKOZMOGLJIVE PNEVMATIKE

Aluminijasta platišča z edinstvenim lahkim dizajnom prispevajo k ostremu videzu in okretnosti modela GSX-8R in S. Platišča so opremljena z radialnimi pnevmatikami Dunlop RoadSport 2, katerih notranja konstrukcija je prilagojena modelu GSX-8R in S.

PRIHODNOST OBLIKOVANJA SUZUKIJEVIH ŠPORTNIH MOTOCIKLOV

Vsaka podrobnost agresivne drže modela GSX-8R in S, s katero v ospredje postavlja svojo masivnost, in uravnotežena razmerja – od prefinjenega in čistega dizajna sprednjega dela in oklepa do tankega profila zadnjega dela – v trenutku pokaže njegovo zmogljivost.

SUZUKI INTELLIGENT RIDE SYSTEM (S.I.R.S.)

Napredni elektronski sistemi Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.) pomagajo optimizirati zmogljivosti delovanja glede na vaše vozne potrebe in želje.

SUZUKIJEV IZBIRNIK NAČINOV VOŽNJE (SDMS)

Izbirate lahko med tremi različnimi načini izhodne moči, da vožnjo čim bolj prilagodite različnim voznim razmeram ali svojim željam. Čeprav vsi trije načini dosežejo največjo moč motorja pri visokem številu vrtljajev, vam natančnejši nadzor nad odzivnostjo ročice za plin in značilnostmi navora, ko dodate plin za pospeševanje, omogoča bolj samozavestno in prijetno vožnjo.

SUZUKIJEV SISTEM PROTI ZDRSU POGONSKEGA KOLESA

Sistem je zasnovan tako, da preprečuje zdrs zadnjega kolesa, s čimer zmanjšuje stres in utrujenost, hkrati pa vozniku vliva večjo samozavest pri obvladovanju vožnje. Izbirate lahko med tremi aktivnimi načini, s katerimi določate, kako hitro začne sistem delovati in kako aktivno omejuje vrtenje kolesa, lahko pa se odločite za vožnjo z izklopljenim sistemom.

SISTEM DVOSMERNEGA PRESTAVLJANJA QUICK SHIFT

Ko je ta serijski sistem aktiviran, omogoča prestavljanje navzgor ali navzdol, ne da bi morali med vožnjo uporabljati ročico sklopke. Zagotavlja nemoteno prestavljanje in mirno pospeševanje. Tudi prestavljanje v nižjo prestavo je hitro in enostavno, med drugim zaradi usklajenega delovanja samodejnega dodajanja plina in zaviranja motorja. Stopnja obremenitve sistema prestavne ročice je optimizirana tako, da se pri vsakem prestavljanju sliši odločen in jasen klik, ki potrdi, da se je menjalnik takoj odzval na vaše dejanje.

Vsebino omogoča Suzuki Slovenija www.suzuki.si

author avatar
Peter Kavčič