Suzuki V-Strom 800 nadaljuje s traduicijo, ki jo je začel V-Strom 650. Je vsestransko uporaben in zanesljiv motocikel za potovanja z nizkim sedežem in pravim terenskim izgledom. Cena znaša 10.790 evrov.
V-Strom 800 ima nižjo višino sedeža, ta je od tal oddaljen 825mm in nižji položaj krmila kot 800DE, kar pomaga zagotoviti večje udobje na daljših vožnjah.

Za razliko od bol terenski vožnji prilagojenega modela V-Strom 800 DE, ki smo ga pri motoavanturi testirali na terenu ima ta dimenzijo koles 19 palcev (spredaj) in 17 palcev zadaj. Te cestne dimenzije in bolj cesti prilagojene gume prinaša boljše vozne lastnosti in več zanesljivosti v nagibu na asfaltiranih cestah. To velja za zmeren kompromis, lahko rečemo da gre za “zlato sredino” med nekoliko višjim enduro motorjem z ozkimi pnevmatikami v dimenziji 90/90-21 in standardnimi cestnimi motociklističnimi pnevmatikami 120/70-17. A vseeno lahko zmore premagati tudi makadamske poti a seveda v nekoliko bolj umirjenem tempu kot terenska različica »Dual Explorer« (DE).

Skrajšan hod vzmetenja in zmanjšana višina sedeža – odlična rešitev za vse, ki iščete nižji motor.

Z 19-palčnim prednjim kolesom in nespremenjeno zadnjo dimenzijo 150/70-17 je V-Strom 800 (brez DE) zmeren potovalni enduro. S kolesi iz litega aluminija in sedmimi naperami v obliki črke V namesto koles z žičnimi naperami ter v kombinaciji z zmanjšanim hodom vzmeti tudi precej nižji. Hod vzmetenja je sedaj le 150 namesto 220 milimetrov spredaj in zadaj. Zato je višina sedeža bistveno nižja: z 855 se spusti na 825 milimetrov, kar je 3 centimetre nižje. Tudi medosna razdalja je bistveno krajša kar pomeni, da se še lažje spoprime z ovinkasto cesto. Okvir in drugačna ciklistika omogočata še bolj lahkotno vodljivost, torej je to plus na področju kjer je že sedaj Suzuki V-Strom 800 DE blestel.

Poleg spremenjene geometrije je tudi vzmetenje bolj naravnano za asfalt. Showa je poskrbela za obrnjene teleskopske vilice z nastavljivo prednapetostjo. Zadaj je lahko dostopno kolesce za ročno nastavljivost prednapetosti, blaženje odboja pa je mogoče nastaviti tudi na amortizerju.
Nastavljiv ABS
Glede na poročila v primerjavi z različico DE ni sprememb na jeklenem okvirju s privijačenim zadnjim delom iz cevaste rešetke in na aluminijasti nihajni roki zadnjega kolesa. Enako velja za dvojno kolutno zavoro 310 spredaj in kolutno zavoro 260 zadaj – a tukaj spredaj sedaj z radialno nameščenimi štiribatnimi čeljustmi Nissin. ABS je nastavljiv v dveh stopnjah.
Cestna izvedba je kar 7 kilogramov lažja in nudi več vetrne zaščite
Po podatkih Suzukija s polnim 20-litrskim rezervoarjem V-Strom 800 tehta 223 kilogramov. Zaradi tega je 7 kilogramov lažji od V-Strom 800 DE (230 kg s polnim rezervoarjem 20 litrov). Za več udobja poskrbi tudi večje 3-stopenjsko nastavljivo vetrobransko steklo. Standarno pa ostaja barvni 5-palčni TFT zaslon in odlični quickshifter, ki deluje v obe smeri. Enako velja za podrobnosti varnostno elektronske opreme kot so 3 načini vožnje ali 3-stopenjski nastavljiv nadzor zdrsa.

Odlični dvovaljni motor z izjemnim navorom v srednjem razredu
Suzukijev motor, ki je bil na novo predstavljen leta 2023 poskrbi za dinamiko v vožnji. Vodno hlajen vrstni dvovaljnik z 270-stopinjskim zamikom ročične gredi in dvema izravnalnima gredema, razporejenima pod kotom 90 stopinj druga proti drugi, 776 kubičnih centimetrov in največ 84 KM (62 kW) pri 8.500 vrt./min ter dober navor 78 Nm pri 6.800 vrt./min poskrbi za prožnost. To pomeni, da V-Strom 800 kljub visokemu vetrobranskemu steklu lahko doseže malenkost višjo hitrost (tovarniška specifikacija 192 km/h). Morda kot zanimivost za vse mlade motoriste: Na voljo je tudi v izvedbi A2, ki je omejen na 48 KM (35 kW).
Dostopen vsem: V-Strom 800 za 10.790 evrov
V Sloveniji cena za Suzuki V-Strom 800 znaša 10.790 evrov kar pomeni, da je ta motocikel med cenovno zanimivimi v zgornjem srednjem segmentu potovalnih enduro motociklov. Suzuki ponuja tudi široko paleto originalne dodatne opreme.

Ključne lastnosti V-Strom 800
- Ustvarjene posebej za V-Strom 800 so Dunlopove nove pnevmatike D614 z 19-palčnim sprednjim in 17-palčnim zadnjim delom, ki vozijo na novih litih aluminijastih platiščih brez zračnic s sedmimi značilnimi naperami v obliki črke V.
- V-Strom 800 ima nižjo višino sedeža (825mm) in nižji položaj krmila kot 800DE, kar pomaga zagotoviti večje udobje na daljših vožnjah.
- Zasnovano za udobje potovanj na dolge razdalje in vsakodnevno udobje, je jekleni okvir, podokvir in edinstveno oblikovana aluminijasta nihajna roka podprta z novimi vilicami Showa SFF-BP (Separate Function Fork – Big Piston) plinskim amortizerjem Showa z daljinski hidravličnim regulator prednapetosti zadnje vzmeti in nastavljivo silo blaženja odboja.
- Stopnje vzmeti V-Strom 800 in nastavitve sile blaženja so nastavljene tako, da povečajo zmogljivost in udobje na cesti.
- Visoko in široko nastavljivo vetrobransko steklo zagotavlja dovolj pokritosti za dolge vožnje in se nahaja nad značilnimi Suzukijevimi, kompaktnimi LED žarometi.
- Oglata karoserija V-Strom 800 ohranja značilen Suzukijev stil Adventure “kljun”.
- Nižja teža v primerjavi z V-Strom 800 DE. Lažji je za 7 kilogramov.