Prihaja posodobljen Benelli TRX z večjim motorjem in manj kilogrami. Bo še vedno prodajni hit?

You are currently viewing Prihaja posodobljen Benelli TRX z večjim motorjem in manj kilogrami. Bo še vedno prodajni hit?

Po trenutnem trendu srednjega razreda nad 500 kubičnimi centimetri Benelli za novo sezono predstavlja nova, močnejša in posodobljena enduro modela TRK 552 in TRK 552 X.

Na Kitajskem že od konca februarja 2024 nadomeščata tam in tudi v evropi (še posebej v Italiji) priljubljena predhodna modela TRK 502 in TRK 502 X.

Hitrer pogled razkriva da imata motocikla aluminijasto nihajko, pnevmatike brez zračnic z litimi platišči s križnimi kraki, nastavljivimi komponentami vzmetenja podjetja Marzocchi in zavorami podjetja J.Juan. Nove so tudi LED luči in barvni zaslonom. Povečana prostornina prinaša tudi več moči. Ta je narasla na 61 KM namesto predhodnih 48 KM.

Ko bodo modeli TRK 552 prišli v Evropo, predvidoma najkasneje do leta 2025, bodo najverjetneje še vedno imeli 48 KM, kar je v skladu z evropsko kategorijo A2 – a vsaj z opazno večjim navorom. Poleg tega so modeli TRK 552 vsak za 9 kilogramov lažji od sicer malce težkih modelov TRK 502. Datum menjave modela v Evropi in nove evrske cene še niso znani.

Vrstni dvovaljni motor z 61 KM – ali 48 KM?

Za novi model Benelli TRK 552 enduro ni na voljo popolnih tehničnih podatkov, obstajajo pa za različico 550 vrstnega dvovaljnega motorja iz Qianjianga: 549 kubičnih centimetrov, največ 61 KM (45 kW) pri 8.500 vrt./min in 55 Nm pri 6.000 vrt./min.

Znana je tudi največja hitrost, ki znaša 172 km/h. Vsekakor te vrednosti veljajo za »odprto« različico potovalnega endura TRK 552. Če bo TRK 552 prišel v Evropo, bo najverjetneje imel 48 KM (35 kW), primernih za razred vozniškega dovoljenja A2. To pomeni, da ne bi imel več zmogljivosti kot TRK 502, bi pa imel verjetno opazno večji navor z 46 Nm pri 6000 vrtljajih na minuto.

Enduro okvir z novo aluminijasto nihajno roko

Pri ”podvozju” Benellija TRK 552 s 17-palčnimi platišči iz litega aluminija in »bolj enduro različice« TRK 552 X s kolesi z žičnimi naperami in 19-palčnim sprednjim kolesom ni bistvenih konceptualnih sprememb v primerjavi s prejšnjimi modeli 502 . Vendar pa se TRK 552 X vozi na kolesih s prečnimi kraki – brez zračnic.

Nova nihajna roka iz aluminija nadomešča prejšnjo različico iz jeklenih cevi. V prihodnosti ne bo nastavljiv samo amortizer, temveč tudi obrnjene teleskopske vilice znamke Marzocchi. Tudi zavorne čeljusti nimajo več logotipov Benelli; na teh mestih so zavezane podoznaki Brembo J.Juan.

Benelli TRK 552 naj bi bil 9 kilogramov lažji

Tudi pri nekoliko višjem TRK 552 X je višina sedeža zmerna in znaša 825 milimetrov. Očitno je Benelli pri obeh modelih 552 shujšal za 9 kilogramov, vsaj v primerjavi z modeloma 502. To bi pomenilo: od 235 do 226 kilogramov s polno 20-litrsko posodo za bencin. Kar je opazno, je nekaj podobnosti MV Agusto Lucky Explorer 5.5, ki je vsaj za zdaj postavljena na stran glede nadaljnjega razvoja, očitno v predelu nihajne roke zadnjega kolesa in nosilca registrske tablice.

LED, TFT, ogrevanje ročajev in ogrevanje sedežev

Kot je bilo pričakovano, posodobitveni ukrepi ob prehodu z Benelli TRK 502 na novi Benelli TRK 552 vplivajo na žaromete: nič več žarnic z žarilno nitko, le LED luči vsepovsod. Generacijska menjava se dogaja tudi glede voznikovega prostora. Od prejšnje kombinacije merilnika vrtljajev s kazalcem in digitalnega LCD displeja do zdaj običajnega pravokotnega barvnega zaslona. Sedaj bo na voljo s 5-palčno diagonalo, prikazom tlaka v pnevmatikah in povezljivostjo s pametnim telefonom . Na levi strani zaslona je USB vhod z vodoodpornim pokrovčkom. Kitajski trgovci Benelli, ki so že lahko razpakirali novi TRK 552, poročajo tudi o ogrevanih ročajih in celo ogrevanih sedežnih oblogah.

Benelli TRK 552 in TRK 552 X – cene? 2025 za Evropo?

Od novih Benelli TRK 552 in TRK 552 Na Kitajskem stane TRK 552 od 32.680 juanov (kar je približno 4.200 evrov), TRK 552 X stane 36.680 juanov (kar je približno 4.700 evrov, očitno vključno z aluminijastim ohišjem in aluminijastim zgornjim ohišjem).

V TC-Motoshop stane TRK 702 8.099 evrov in TRK 502 X 6.790 evrov.

Najverjetneje lahko pričakujemo podobno cenovno politiko z morda minimalnim dvigom cen.

Benelli ima sicer v ponudbi tudi zanimiv 800 kubični potovalni enduro: