Očitno navdušenje moto industrije nad velikimi potovalnimi enduro motocikli še kar ne pojenja. Predstavljamo vam Lucky Explorer 5.5 in 9.5!
Po neverjetnih 30 letih so se zbudili pri MV Agusti kjer so pravno – formalni nasledniki nekoč uspešne znamke Cagiva. Od tu tudi neverjetna podobnost originalnega motocikla, ki je še danes eden najlepših svoje vrste. Ali bo ta prototip tudi v resnici zapeljal na ceste kot Cagiva ne vemo, morda bo kar Cagiva Elefant Lucky Explorer?
Vsekakor bomo na končno verzijo morali malo počakati. Kar vemo danes je, da srce tega nedvomno izredno avtentično in lepo oblikovanega avanturističnega potovalnika ne bo poganjal ducatijev dvovaljnik ampak trivaljni motor, ki so ga naredili pri MV Agusti. Presenečenje? No niti ne, motor je kompakten, skladen z euro 5 normami, tovarna ob jezeru Como, ki jo zadnja leta uspešno vodi ruska roka, pa ima urejeno lastništvo tega imena.
Časovni preskok: Od Cagive Elefant do Lucky Explorer 9.5
Skratka, prototip z oznako 9.5 poganja nov 3 valjni, 950 kubični motor, ki zmore vznemirljivih 123 ‘konjev’ podkrepljenih z dobrim navorom, ki ga prinašajo trije valji v vrsti. Po tovarniških podatkih se bo zavrtel do 10.000 vrtljajev, največji navor pa bo dosegel pri 7.000 vrtljajih na minuto. Opcijsko bo na voljo z avtomatsko sklopko Rekluse in električnim krmiljenjem menjalnika. Obljubljajo živahen motocikel, ki bo lahkoten v rokah in zmogljiv tako na cesti kot na terenu v rokah tistih, ki vedo kako se kroti tako velika zverina. Temu namenjeno bo tudi vzmetenje (Sachs) in oddaljenost od tal (230 mm) kar ob terenskih gumah dimenzij 21 palcev predaj in 18 zadaj obeta veliko zabave, ko bo pod kolesi zmanjkalo asfalta. Malo nas skrbi le suha masa, ki znaša 220 kilogramov. Znana je tudi višina sedeža in sicer od 850 do 870 mm od tal.
Nismo spregledali tudi drobnih detajlov kot je resna plastična zaščita velikih 320 milimetrskih zavornih kolutov in aluminijasta zaščita motorja. Da gre za sodobni potovalni stroj je jasno ob pogledu na digitalne merilnike, kjer bo moč vse skupaj povezati s pametnim telefonom. Nad oprijemom koles pri zaviranju bo bdel Cornering ABS, da ob dodajanju plina zadek ne bo ušel po svoje pa sodoben sistem za nadzor proti zdrsu zadnjega kolesa. Obljubljajo veliko, kar 20 litrsko posodo za gorivo, tako da težave na dolge razdalje z gorivom odpadejo. O ceni lahko le špekuliramo ampak verjetno se ne bomo (pretirano) zmotili, če napovemo prodajno ceno med 13 in 16 tisočaki.
Lucky Explorer 5.5 za dober denar
Se strinjate, da so šle cene novih motociklov v nebo? No potem bo zelo, ampak res zelo zanimiva opcija manjši model Lucky Explorer 5.5, ki ga poganja 550 kubični agregat, ki je narejen na platformi noro uspešnega motocikla nižjega srednjega razreda. Govorimo seveda o ‘budžet’ potovalnem enduro motociklu Benelli TRK 502, ki v Italiji beleži izjemne prodajne rezultate. V sodelovanju s kitajskim partnerjem QJ Motors so razvili lep motocikel, ki ga poganja vrstni dvovaljnik, ki iz 554 kubikov iztisne 47,6 ‘konjev’ in doseže hitrost 160 km/h. Suha teža znaša 220 kilogramov.
To je seveda veliko, a po drugi strani si lahko tudi zaradi varčevanja pri materialih in tehnologijah obetamo zanimivo ceno. Morda govorimo o 7., morda 8. tisočakih? Vsekakor z njim ciljajo predvsem na začetnike in vse, ki jim je neo-retro oblika všeč in iščejo uporabne vsestranski motocikel za vsak dan. S polnim tankom (20 l) bo ta stroj šel selo daleč z enim dolivanjem goriva. Sedež je od tal dvignjen za 860 mm.
če želite ostati na tekočem z vsemi novostmi ali se poglobiti v zgodovino uspehov legendarnega imena Cagiva Elefant Lucky Explorer se lahko priklopite na luckyexplorerproject.com.
Peter Kavčič
Foto: MV Agusta, Eicma
Pingback: Aprilia Tuareg 660 – potovalni enduro z močnim imenom - www.motoavantura.si
Pingback: Ducati DesertX - je to res najboljši potovalni enduro za avanture? - www.motoavantura.si
Pingback: Prihaja Benelli TRX z večjim motorjem in manj kilogrami.
Pingback: QJMotor vstopa v svet superšportnikov za 8.800 evrov