Suzuki V-Strom 800 je pomembna novost za vse, ki iščete vsestransko uporaben in zanesljiv motocikel za potovanja. Ta nova modelna različica s premerom prednjih koles 19 namesto 21 palcev prihaja na trg še letos kot potovalni enduro za manj terena in več ceste.
Suzuki V-Strom 800 s 19-palčnim sprednjim kolesom spredaj za več užitkov na cesti in motoristična potovanja.
Nova dimenzija koles 110/80-19prinaša boljše vozne lastnosti in več zanesljivosti v nagibu, ko je pod kolesi asfalt. To velja za zmeren kompromis, lahko rečemo da gre za “zlato sredino” med nekoliko višjim enduro motorjem z ozkimi pnevmatikami v dimenziji 90/90-21 in standardnimi cestnimi motociklističnimi pnevmatikami 120/70-17. Govorimo seveda o sprednji pnevmatiki! Razmera ceste in terena: približno 70:30.
Kot različica »Dual Explorer« (DE) je V-Strom 800 DE enako namenjen cesti in brezpotjem, približno v razmerju 50:50. S sprednjim kolesom dimezije 90/90-21 lahko rečemo, da izpolnjuje pomemben kriterij, da je “pravi” enduro, ki ostane stabilnejši na terenu in ga je lažje nadzorovati izven utrjenih poti.
Skrajšan hod vzmetenja in zmanjšana višina sedeža – odlična rešitev za vse, ki iščete nižji motor.
Z 19-palčnim prednjim kolesom in nespremenjeno zadnjo dimenzijo 150/70-17 je V-Strom 800 (brez DE) zmeren potovalni enduro. S kolesi iz litega aluminija in sedmimi naperami v obliki črke V namesto koles z žičnimi naperami ter v kombinaciji z zmanjšanim hodom vzmeti bo tudi precej nižji. Hod vzmetenja je sedaj le 150 namesto 220 milimetrov spredaj in zadaj. Zato je višina sedeža bistveno nižja: z 855 se spusti na 825 milimetrov, kar je 3 centimetre nižje. Tudi medosna razdalja je bistveno krajša: 1.515 namesto 1.570 milimetrov kar bi moralo pomagati pri lažji vožnji v ovinku – področju kjer je že sedaj Suzuki V-Strom 800 DE blestel.
V-Strom 800 bo lahkotnejši
Poleg spremenjene geometrije je tudi vzmetenje bolj naravnano za asfalt. Showa je poskrbela za obrnjene teleskopske vilice z nastavljivo prednapetostjo za V-Strom 800. Zadaj je lahko dostopno kolesce za ročno nastavljivost prednapetosti, blaženje odboja pa je mogoče nastaviti tudi na amortizerju.
Nissinove štiribatne čeljusti za učinkovito zaviranje
Glede na poročila v primerjavi z različico DE ni sprememb na jeklenem okvirju s privijačenim zadnjim delom iz cevaste rešetke in na aluminijasti nihajni roki zadnjega kolesa. Enako velja za dvojno kolutno zavoro 310 spredaj in kolutno zavoro 260 zadaj – a tukaj spredaj sedaj z radialno nameščenimi štiribatnimi čeljustmi Nissin. ABS je nastavljiv v dveh stopnjah.
Lažji in še bolj agilen – V-Strom 800 7 kg lažji od V-Strom 800 DE
Po podatkih Suzukija s polnim 20-litrskim rezervoarjem V-Strom 800 tehta 223 kilogramov. Zaradi tega je 7 kilogramov lažji od V-Strom 800 DE (230 kg s polnim rezervoarjem 20 litrov). Novo je višje, 3-stopenjsko nastavljivo vetrobransko steklo, 5-palčni TFT zaslon in quickshifter za 6-stopenjski menjalnik. Enako velja za podrobnosti opreme, nevtralne glede na težo, kot so 3 načini vožnje ali 3-stopenjski nastavljiv nadzor zdrsa.
Odlični dvovaljni motor je nespremenjen s 776 kubičnimi centimetri in 84 KM
Suzukijev motor, ki je bil na novo predstavljen leta 2023, bo v tem modelu nespremenjen: vodno hlajen vrstni dvovaljnik z 270-stopinjskim zamikom ročične gredi in dvema izravnalnima gredema, razporejenima pod kotom 90 stopinj druga proti drugi, 776 kubičnih centimetrov in največ 84 KM (62 kW) pri 8.500 vrt./min ter dober navor 78 Nm pri 6.800 vrt./min. To pomeni, da nižji V-Strom 800 kljub visokemu vetrobranskemu steklu lahko doseže malenkost višjo hitrost. Ta je 2 km/h višja kot različica DE (tovarniška specifikacija 192 namesto 190 km/h). Tukaj je na voljo tudi možnost A2, zadušena na 48 KM (35 kW).
Novi V-Strom 800 cena okoli 10.600 evrov
V Sloveniji uradna ena za Suzuki V-Strom 800 od 10.600 evrov (plus dodatni stroški dostave). V-Strom 800 DE trenutno stane (od oktobra 2023) 11.500 evrov (plus dodatni stroški dostave). Temu primerno je nova varianta brez DE za 900 evrov cenejša. Suzuki ponuja tudi široko paleto originalne dodatne opreme.
Ključne lastnosti V-Strom 800
- Ustvarjene posebej za V-Strom 800 so Dunlopove nove pnevmatike D614 z 19-palčnim sprednjim in 17-palčnim zadnjim delom, ki vozijo na novih litih aluminijastih platiščih brez zračnic s sedmimi značilnimi naperami v obliki črke V.
- V-Strom 800 ima nižjo višino sedeža (825mm) in nižji položaj krmila kot 800DE, kar pomaga zagotoviti večje udobje na daljših vožnjah.
- Zasnovano za udobje potovanj na dolge razdalje in vsakodnevno udobje, je jekleni okvir, podokvir in edinstveno oblikovana aluminijasta nihajna roka podprta z novimi vilicami Showa SFF-BP (Separate Function Fork – Big Piston) plinskim amortizerjem Showa z daljinski hidravličnim regulator prednapetosti zadnje vzmeti in nastavljivo silo blaženja odboja.
- Stopnje vzmeti V-Strom 800 in nastavitve sile blaženja so nastavljene tako, da povečajo zmogljivost in udobje na cesti.
- Visoko in široko nastavljivo vetrobransko steklo zagotavlja dovolj pokritosti za dolge vožnje in se nahaja nad značilnimi Suzukijevimi, kompaktnimi LED žarometi.
- Oglata karoserija V-Strom 800 ohranja značilen Suzukijev stil Adventure “kljun”.
- Lažji je za 7 kilogramov.
Pingback: Suzuki GSX-8R novi superšportnik