Ali za velika motoristična potovanja res potrebujemo močan in velik motocikel, ki je marketinško izdatno podprt in opisan kot ultimativni avanturistični stroj? Na primer – kot je kralj te kategorije, veliki BMW R 1250 in sedaj tudi 1300 GS Adventure?
Veliki BMW R 1300 GS Adventure se začne pri 22.150 evrih, ta manjši – torej BMW F 900 GS pa pri 15.500 evrih.
Mislim,… saj je fino, če imaš superudoben stroj, ampak ali je res to tisti, ki te prepelje okoli sveta? Ne! Seveda ti maksi enduro stroji zmorejo ogromno, ampak za pol manj denarja imajo pri BMW-ju povsem spodoben motocikel.

BMW je močno izboljšal svojo linijo modelov z oznako F, ki jih poganjajo dvovaljni vrstni motorji. Z modelnim letom 2024 je prišlo do popolne prenove, kar se občuti tudi v vožnji.
Vse skupaj se začne z osnovnim modelom BMW F 800 GS, ki sem ga že testiral in objavil video. Gre za vsestranski motocikel, še posebej primeren za začetnike.
Ta večji model, torej BMW F 900 GS Adventure pa je drugačna zgodba. Je zelo primeren za daljša pustolovska potovanja in dolga, zahtevna potovanja. Območje uporabe motocikla je bilo znatno razširjeno zahvaljujoč izboljšanim terenskim lastnostim v kombinaciji z drastičnim zmanjšanjem teže za kar 14 kg v primerjavi s predhodnim modelom. Ampak tisto po čemer smo si ga pri www,motoavantura.si res zapomnili je res vrhunsko udobje in vetrna zaščita. V tem razredu trenutno boljšega motocikla na tem področju ni. Cena se začne pri 15.500 evrih.
Več pa v testu: BMW F 900 GS Adventure:
Foto: Janez Mandeljc