Novi BMW RT je visokotehnološki športno-potovalni motocikel

Novi BMW R 1300 RT

Novi BMW R 1300 RT nadaljuje svoje poslanstvo na način kot je to pred letom dni naredil R 1300 GS. Gre za bistveno pomlajen in tehnološko izredno dobršen motocikel, ki predstavlja povsem nove standarde v segmentu. Konkurenci ne more biti enostavno, pravzaprav v tem trenutki izgleda kot da novi BMW R 1300 RT sploh nima sebi primernega tekmeca. Cena od 22.600 evrov naprej.

Kako se pelje novi BMW R 1300 GS si lahko ogledate v testu na www.motoavantura.si kjer smo se spraševali ali ostaja najboljši v razredu?

Pokriva segmente od udobnega potovalnega do dinamičnega cestnega motocikla z optimizirano zaščito pred vetrom in vremenskimi vplivi.

Moderne športne linije novega superpotovalnika

Novi BMW R 1300 RT gre po stopinjah svojega zelo uspešnega predhodnika. Še naprej gradi na preverjenih lastnostih serije BMW RT, kot so potovalne zmogljivosti in udobje pri vožnji ne glede na to ali si na motociklu sam, v paru ali z veliko prtljage.

Hkrati je novi R 1300 RT razširil svoj uporabniški profil, saj so njegovi dinamični sistemi še bolj poudarjeni. Športna dodatna oprema, kot so športne in bolj zmogljive zavore, izboljšani Shift Assistant Pro in novo razvito elektronsko vzmetenje DCA, omogočajo še bolj aktiven in dinamičen način vožnje. Nabor dodatne opreme dopolnjuje samodejni pomočnik za prestavljanje ASA, s katerim je mogoče voziti v športnem in dinamičnem ročnem načinu, omogoča pa tudi udobno vožnjo v samodejnem načinu. Vse to skupaj z bolj dinamično in vizualno lažjo zasnovo obljublja nadaljevanje zgodbe o uspehu modela BMW RT.

Voznikov kokpit je izjemno tehnično dovršen

Še boljši: Vetrna zaščita in futuristični dizajn

Nastavljiva vetrna zaščita

Koncept zaščite pred vetrom in vremenskimi vplivi novega R 1300 RT vključuje nastavljive stranske difuzorje, ki so homogeno vključeni v dizajn. To omogoča, da je vozniku ves čas na voljo ustrezen dotok svežega zraka, tudi v zahtevnih razmerah, kot so mestni promet ali visoke zunanje temperature na podeželskih cestah, ter zelo učinkovito zaščito pred vetrom in vremenom pri nizkih temperaturah med vožnjo po avtocesti ali hitri cesti.


Motor: Poganja ga nov bokser s 145 KM in 149 Nm

Bokserski motor je odlično skrit v aerodinamičnem oklepu

Tako kot novi GS in R, hkrati z modelom RS, je tudi RT dobil nov 1300 kubični bokser. Taluksuzni model za udobno potovanje bo v prihodnosti imel do 145 KM in 149 Nm navora. Zaradi tega je 1300 močnejši od katerega koli drugega RT v njegovi dolgi zgodovini. In hitrejši, saj BMW obljublja najvišjo hitrost 231 km/h (tovarniška specifikacija). RT ima tudi samodejno prestavljanje ASA kot novo alternativo asistentu za prestavljanje Pro.

Okvir in vzmetenje: Jekleni okvir in aluminijast zadnji del

Tako kot vsi trenutni modeli R ima tudi BMW R 1300 RT glavni okvir iz pločevine, ki obdaja bokser motor. Medtem ko je pri drugih modelih 1300 privijačen aluminijast zadnji del tlačno ulit, ima model Comfort Touring – z možno nosilnostjo več kot 220 kg – aluminijast zadnji del s kovanimi elementi. Stranska kovčka, vsak s prostornino 27 litrov (standardna oprema), sta pritrjena neposredno na novi zadnji del BMW R 1300 RT.

RT ponovno vabi na motoristična potovanja

Poudarki novega BMW R 1300 RT na kratko:

Lahka, dinamična zasnova.

Optimizirana ergonomija in dostopnost za dinamično vožnjo in samozavestno potovanje.

Koncept zaščite pred vetrom in vremenskimi vplivi s stranskimi oblogami, integriranimi v zasnovo.

Visoko vetrobransko steklo, ki je na voljo kot dodatna oprema po izdelavi.

Štiri različice modela: Osnovna različica, Triple Black, Impulse in Option 719 Camargue.

2-valjni bokserski motor s 107 kW (145 KM) pri 7.750 vrtljajih na minuto in 149 Nm pri 6.500 pm.

Različne različice sedežev zagotavljajo optimalno višino sedeža, zaradi novo razvitega prtljažnega sistema z elektrificiranimi kovčki, topcaseom in kovčki Vario pa je kolo idealno za udobna potovanja in izlete.

Serijsko so vključeni trije načini vožnje, ki omogočajo, da se motocikel prilagodi vsem razmeram na cesti.

Vozni načini Pro z dodatnima načinoma „Dynamic“ in „Dynamic Pro“, skupaj s predizbiro načina vožnje kot dodatno opremo ex works.

Nadzor navora motorja (MSR) v serijski opremi.

Pomočnik za samodejno prestavljanje (ASA) s popolnoma avtomatiziranim delovanjem sklopke in ročnim ali samodejnim prestavljanjem za izboljšano izkušnjo vožnje z motornim kolesom kot dodatna oprema.

Popolnoma na novo razvit okvir s pločevinastim glavnim okvirjem iz jekla in zadnjim okvirjem iz aluminijastih cevnih rešetk.

EVO Telelever s fleksibilnim elementom in EVO Paralever vodilom zadnjega kolesa za še večjo natančnost krmiljenja in stabilnost vožnje.

Serijsko elektronsko vzmetenje Dynamic ESA.

Novo elektronsko vzmetenje Dynamic Chassis Adaption (DCA) za dva različna položaja vožnje za največjo razporeditev med udobjem vožnje in dinamično vodljivostjo ter z dinamično nastavitvijo blaženja, vzmetenja in izravnave obremenitve kot dodatna oprema po naročilu.

Nova kolesa, lažja za več kot 1,4 kg.

Visoko zmogljiv zavorni sistem v povezavi z BMW Motorrad ABS Pro za varno zaviranje tudi pri nagibanju v ovinke.

Novi serijski žarometi s polnimi LED-lučmi. Žarometi Pro s prilagodljivimi žarometi kot dodatna oprema po izdelavi.

Adaptivni svetlobni načini za žaromet Headlight Pro kot dodatna oprema ex works.

Riding Assistant z aktivnim tempomatom (ACC), opozorilom pred čelnim trkom (FCW), opozorilom pred zadnjim trkom (RECW) in opozorilom pred spremembo voznega pasu (SWW) za udobno in varno vožnjo z motorjem kot dodatna oprema ex works.

Audio Pro kot dodatna oprema ex works.

Paket Comfort Passenger Package kot dodatna oprema ex works.

Dodatna oprema in originalni dodatki BMW Motorrad.