Test: Honda CRF 300L – enduro, mesto in avantura

Uporabni in zabavni enduro.

Honda CRF 300 L je lahek enduro, ki je odličen, da se pravilno in postopoma naučite vožnje po terenu.

Lahko je zelo uporaben pri vsakodnevnih vožnjah in boju z mestno in primestno gnečo (namesto skuterja), predvsem pa odličen motocikel za raziskovanje stranskih poti, makadamov in kolovozov, ki te pripeljejo na lokacije, kamor veliki potovalni enduro motocikli ne morejo zaradi svoje velikosti in predvsem zaradi za polovico večje mase.

Kakovostna izdelava in všečen dizajn

S svojo zanesljivostjo in zmogljivostjo je lahko idealna izbira tako za začetnike kot tudi za izkušene motoriste, ki iščejo vsestranski enduro za raziskovanje različnih terenov.

Moje največje vprašanje pred testom je bilo, ali so pri Hondi izboljšali vzmetenje, ki je bilo pri predhodnem modelu zelo mehko nastavljeno. Veseli me, da so to odpravili saj je motocikel sedaj dosti bolj primeren tudi za nekoliko bolj dinamično vožnjo po terenu. A pozor, to vseeno ni hard enduro!

CRF 300L je odličen za učenje terenske vožnje

Cena je ugodna, dobrih šest tisočakov stane in tudi zelo dobro ohranja svojo vrednost kot rabljen motocikel. Predvidevam, da je tako tudi zaradi pregovorne Hondine zanesljivosti. Tudi ta motocikel sodi med tiste, ki so praktično neuničljivi. S prenovljenim dizajnom so poskrbeli tudi za moderni CRF izgled.

Kako se pelje in kaj sem ugotovil na testu pa v videu.

Cena: 6.290 € pri As Domžale Moto Center

Honda CRF 300 L osnovni tehnični podatki:

Motor: ​​Enovaljni, štiritaktni, vodno hlajen 286 cm³

Maksimalna moč: 20,1kW (27,3KM)/8.500/min

Maksimalni navor: 26.6 Nm/6.500/min

Prenos: 6-stopenjski menjalnik, veriga

Zagon: električni zagon Teža: 142 kg (pripravljen za vožnjo)

Višina sedeža: 880 mm

Dimenzije koles: 21 palcev spredaj in 18 palcev zadaj

Zavore: Sprednja in zadnja kolutne zavore, izklopljiv ABS

Vzmetenje: Spredaj 43 mm obrnjena vilica, zadaj – monoshock

Posoda za gorivo in poraba: 7,8 litra, 3,7 l/100 km