Test: Kymco Skytown 125

Kymco Skytown 125

Kymco Skytown 125 2025 je moderni skuter, zasnovan za mestno vožnjo in krajše izlete. Oblikovan je sodobno in uporabno.

Brez dvoma lahko rečem, da je eden lažjih in bolj okretnih v tem razredu. Pravzaprav sem si ga po tej nezahtevni lahkotnosti najbolj zapomnil. Tudi teža ni previsoka, ta znaša 126 kg. Dovolj je udoben in zmogljiv, da je dober skuter za vsakodnevne vožnje v mestni gneči in mestnih vpadnicah. Pri tem je prav, da izpostavim tudi zelo ugodno porabo, ki je znašala 2 litra na 100 kilometrov.

Nudi udobno vožnjo, saj je ergonomsko zasnovan, z udobnim sedežem in dovolj dobro odmerjenim prostorom za noge. Tudi vetrna zaščita je dobra.

Pod sedežem je prostora za eno integralno čelado in nekaj prtljage kar je za skuter pomembno s stališča vsakodnevne uporabnosti.

Na njem najdemo tudi precej sodobne tehnologije. Opremljen je z LED lučmi, digitalnimi merilniki in funkcijami za povečanje varnosti in udobja. Zavore so CBS – torej nima ABS sistema a le te dobro opravljajo svojo nalogo kar je najbolj pomembno. Pri Motoavanturi smo sicer zagovorniki ABS sistema tako, da tu dobi Kymco majhen minus.

Če povzamem vse skupaj v kratek zaključek moram poudariti še to, da je kakovost izdelave solidna in vliva zaupanje v celoten izdelek.

Vse o mestnem skuterju v video testu:

Cena: 3.399 EUR

Tehnični podatki:

Motor : 125 ccm, 1 valj, 4-taktni, zračno hlajen

Največja moč (kW/vrt): 8,2 (11KM) / 8500

Največji navor (Nm/vrt) : 10,6 / 6500

Prenos: CVT (avtomatski)

Rezervoar za gorivo/poraba: 7 l/2 l /100 km

Vzmetenje: Spredaj teleskopske klasične vilice, zadaj dvojni blažilnik

Prednja guma 110/70-14

Zadnja guma 130/70-13

Zavorni sistem spredaj / zadaj: Disk CBS

Teža: 126 kg