To je potovalni enduro, ki smo ga čakali res dolgo časa. Kljub temu to ni zamenjava za legendarni V-Strom 650, ki pa še vedno ostaja v prodaji in stane 8.990 evrov. Naj takoj povem, da Suzuki V-Strom 800 ni tako terenski motocikel kot recimo Yamaha Tenere 700 ampak vsestranski športni terenec, za vsako priložnost. No, seveda gre dokaj dobro tudi po makadamu in manj zahtevnih terenih.
Povsem nov vrstni dvovaljni motor, ki ima 10 KM več kot omenjeni V strom 650 XT! Tole smo o njem že pisali pri Motoavantura.si
Poganja ga vrstni dvovaljnik z 776 ccm in predstavlja povsem nov pogonski sklop, ki navduši z navorom in prožnostjo.
Moč motorja: 83 KM (61KW) / 8 500 vrt/min, nastavljiv TC po stopnjah (tudi izklopljiv kar je res super), čuti se čisto malo tresljajev tam med 5000 in 6000 vrtljaji kar pa se reši tako, da malo zmanjšaš ali pa povečaš vrtljaje.
Navor:78 Nm / 6 800 rpm
Poraba:4.4 L / 100 km
Menjalnik:6 prestav quickshifter – super dela za ta razred
Višina sedeža od tal: 855 mm – odličen položaj za krmilom, tudi ko stojiš. Udobja je res veliko. Za teren bi rabil bolj raven sedež, ta je narejen, da se udobno pelje tudi tisti zadaj.
Vetrna zaščita je dobra ni pa najboljša. Izgleda dobro, jo je pa treba nastaviti z uporabo orodja.
Razdalja od tal:220 mm je OK, ni pa za ekstremne vožnje po terenu.
Teža:230 KG kar je veliko sploh v primerjavi s konkurenco, v rokah pa kljub višini in dimenzijam ni težak. Težo občutiš le pri vožnji po terenu.
Spredaj Vzmetenje: Nihajna roka, hidravlična vzmetna noga
Zadaj Vzmetenje: nastavljivo, udobno
Zavore:2 koluta dober ABS, ki pa spredaj NI izklopljiv, izklopljiv je zadaj, kar pride prav na terenu!!!
Spredaj Pnevmatike:90/90-21M/C 54H tube type
Zadaj Pnevmatike:150/70R17M/C 69H tube type
Digitalni zaslon in gumbi: To je res nekaj boljšega, tako kot lahko rečem za odličen pogonski agregat, je digitalizacija prenosa informcij res uspela. Gumbi so enostavni, sistemi pa logično povezani in se jih navadiš zelo hitro.
Cena: 11.390 EUR