Suzuki V-Strom 800 nadaljuje s tradicijo, ki jo je začel V-Strom 650. Je vsestransko uporaben in zanesljiv motocikel za potovanja z nizkim sedežem in pravim terenskim izgledom. Testiral sem ga po različnih cestah po naši lepi Sloveniji. Čeprav je seveda v osnovi enak bolj terenski vožnji namenjenemu modelu DE pa ima V-Strom 800 drugačno nihajko, kolesa, vetrno zaščito in položaj sedenja. Nižja je višina sedeža, ta je od tal oddaljen 825mm in nižji položaj krmila kot 800DE, kar pomaga zagotoviti večje udobje na daljših vožnjah. tudi lažji je za 7 kilogramov. Test bolj terenski vožnji primernega Suzuki V-Strom 800DE najdete na tej povezavi.






Kako se pelje pa v videu.
Cena: 10.790 evrov.
Osnovni tehnični podatki Suzuki V-STROM 800
Motor: 776 ccm dvovaljni vrstni, tekočinsko hlajen, 4 ventili na valj
Moč in navor: 83 HP (61KW) / 8 500 vrt/min, 78 Nm / 6 800 vrt/min
Menjalnik in prenos moči: Šeststopenjski menjalnik, quickshifter, veriga
Vzmetenje spredaj/zadaj: nastavljivo, USD vilice/enojni blažilnik, hod 150 mm
Pnevmatika spredaj in zadaj: 110/80R19 in 150/70-17
Zavora spredaj/zadaj: 2x zavorni koluti, premer 310 mm / 1x kolut premer 260 mm
Višina sedeža: 825 mm
Prostornina posode za gorivo: 20 l Poraba po tovarniški specifikaciji: 4,4 l / 100 km, na testu 4,8 l/100 km
Teža motocikla pripravljenega za vožnjo, z napolnjenim rezervoarjem: 223 kg
