Test: BMW R 12 nineT ali zakaj ta motor ne gre iz mode

BMW R 12 nineT

BMW R 12 nineT 2024 je klasični motocikel, ki združuje sodobno tehnologijo z retro oblikovanjem. Ni nujno, da je to všeč vsakomur toda, če premorete malo čuta za tehniko in za zgodovino motociklizma, si upam trditi, da vam ta motocikel zbudi čustva.

Njegova okrogla luč je prepoznavna in klasika, ki ne gre iz mode, kakor tudi velik in aerodinamični tank. Položaj za krmilom je pokončen, krmilo odlično sede v roke. Na R 12 se sedi udobno na sicer precej minimalističnem sedežu. Če bi potovali v dvoje nujno potrebujete večji sedež s kompletom stranskih torb a….!!! lepo prosim brez centralnega kovčka, to na tako lep motocikel, ki poveličuje klasične linije enostavno ne sodi.

Jure Gregorčič v akciji na klasiku z zračno hlajenim bokserjem Foto Janez Mandeljc

Ta BMW je zasnovan za vse, ki cenijo estetsko dovršenost, kakovost izdelave in odlične vozne lastnosti. Motocikel namreč ponuja moč in zmogljivost ob 110 KM in vrhunskem navoru zato vožnja po ovinkih in v mestu ostaja izredno nezahtevna in zabavna. Motocikel je kljub retro izgledu izredno dinamičen, hkrati pa ohranja značaj in značilnosti nekdanje klasike, ki jo poganja legendarni bokserski motor.

Cena: Ta se začne pri 17.600 evrov kar je seveda drago, toda glede na ekskluzivnost motocikla tudi pričakovana. Za 2.600 evrov manj je cenovno bolj zanimiv model R 12 s ceno 14.990 evrov.

Glavne specifikacije:

Motor: Dvovaljni bokser, zračno-hlajen 1.170 ccm

Moč: 80 kW (110 KM) pri 7.000 vrt/min

Prenos: kardan, 6-stopenjski menjalnik, qickshifter

Zavore: Par kolutov spredaj, radialne zavore, zadaj disk, cornering ABS

Teža: 220 kg (suhe teže)

Višina sedežna: 795 mm

Rezervoar za gorivo: 16 litrov

Poraba na testu 5,7 l/100 km

BMW R 12 Nine T 2024 je odlična izbira za tiste, ki iščejo kombinacijo klasike in sodobnih zmogljivosti.