Test: Yamaha Ténéré 700 World Raid

Yamaha Tenere 700 World Raid

Motociklov, ki bi serijsko imeli dva ločena tanka ni veliko. No, Yamaha Ténéré 700 World Raid je takšen stroj za vožnjo na zelo dolge razdalje. V marcu se preizkusil kaj zmore kar v Maroku in ja nisem vozil le po asfaltiranih cestah.

Kako se je izkazala ta Yamaha, ki v modelnem letu 2025 sploh ni v ponudbi, torej to pomeni, da lahko pričakujemo prihod podobne prenovljene izvedbe konec jeseni, ko bodo pri Yamahi pokazali novosti za 2026. Zato Samo upam, da z vsemi posodobitvami, ki jih je za leto 2025 dobila Ténéré 700, potem pride na vrsto še ta z dvojnim tankom, ki z enim točenjem dopušča celo 500 km avtonomije.

Opremljena za potovanje s tremi velikimi kovčki in zaščitno opremo izgleda vrhunsko

Natančen opis in tehnične lastnosti najdete v članku, ko smo predstavljali takrat novo Yamaho Tenere World Raid.

Zato je bil to test, ki sem ga z nestrpnostjo pričakoval, saj gre za motocikel, ki v marsičem obuja legendarno dakarsko zgodbo, ko je trasa največjega in najtežjega rally raida potekal še po Afriki. Masa motocikla je zaradi zasnove dvojnega tanka dodatno centralizirana z idealno porazdelitvijo teže med sprednjim in zadnjim delom. S polnimi tanki in vsemi tekočinami tehta 220 kilogramov. Agregat je znan 699 kubični vrstni dvovaljnik CP2, ki zmore 72 KM in 68 Nm navora. Gre za izredno zanesljiv pogonski sklop.

Pomembna lastnost te nove razporeditve goriva je tudi ta, da je najvišja točka na novih dvojnih stranskih posodah za gorivo nižje od vrha posode za gorivo na Ténéré 700. To zmanjšuje razliko v višini med rezervoarjem in sedežem ter omogoča bolj raven profil za boljšo mobilnost voznika in enostavnejše prestavljanje teže naprej/nazaj pri vožnji po brezpotju.

Yamaha Tenere 700 World Raid je poseben motocikel, ki piše svojo zgodbo. Poglejte zakaj. Če je še kaj zaloge pri trgovcih v Sloveniji, samo za info – cena znaša 12.690 eur.

Ekskluzivni video test z vsemi podrobnostmi in opisi najdete tule: