Test Yamaha Tracer 9 – najbolj slovenski potovalni motor

You are currently viewing Test Yamaha Tracer 9 – najbolj slovenski potovalni motor

Kmalu je postalo jasno zakaj je Yamaha Tracer 9 tako zelo priljubljen motor v Sloveniji. Ob tem, da nudi odlične vozne lastnosti je prava tudi cena. Ta znaša 11.499 evrov.

Torej, če res na kratko povzamem zakaj je ta motor izredno priljubljen: cene in tega kaj dobiš ta to ceno. Tega res ni malo zato je povsem razumljivo, da je Yamaha Tracer 9 tako močno pogost in priljubljen športno potovalni motocikel. Je idealen in pri vsemu najboljši – sploh ne, ampak med testom so se zelo jasno pokazale vse njegove prednosti.

Motor smo testirali po cestah v Sloveniji in se z njim odpeljali tudi na dvodnevni izlet kjer smo uživali na gorskih cestah v Avstriji in se prepričali tudi o tem kako zanesljiv je na mokrem asfaltu. Med zadeve, ki jih moramo izpostaviti so odličen trivaljni motor z dovolj moli in predvsem z veliko navora, da je vožnja zabavna ne glede na tempo. Naš sodelavec Andraž Kopitar se je s Tracerjem odpeljal tudi na izlet v dvoje – sopotnica je dala dobro oceno za udobje na zadnjem sedežu.

Če iščete stroj za potovanje v dvoje, ki nudi lep paket vetrne zaščite in udobja ter poskrbi za varnost z elektronskimi asistenčnimi sistemi je to odlična izbira. Občuti in tudi vidi se tesna povezava s superšportno R1 in pa seveda, da je narejena na platformi MT-09 – od rešitev pri zasnovi vzmetenja, okvirja in zavor ter voznimi lastnostmi.

Tracer 9 poganja tekočinsko hlajen, 4-taktni, 4-ventilski, 3-valjni, DOHC motor, ki je skladen z najnovejšim Euro5 standardom. Maksimalna moč je 87,5 kW (119 KM) pri 10.000 vrt./min, maksimalen navor 93,0 Nm (9,5 kg-m) pri 7000 vrt./min.

Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) znaša 220 kg. Prostornina rezervoarja za gorivo je18 l. Višina sedeža od tal je prilagodljiva in sicer med 810–825 mm. Poraba je na testu znašala 5,6 l /100 km.