Yamaha je v sezono 2021 zapeljala s prenovljenim motociklom za vse, ki si želijo vsestranskosti, udobja za krmilom in se tudi v dvoje pogosto odpravijo kam daleč. Ni dvoma, da gre za motocikel, ki je s svojim konceptom, predvsem pa z odličnim 3-valjnim motorjem zadel v prvo. Do danes so jih namreč prodali že več kot 50.000.
V letošnjo sezono prihaja tehnološko dovršen in z drugačno, zelo atraktivno zunanjo podobo. Stranska kovčka sta serijska in dovolj velika, da vsak pospravi integralno čelado. Prav po tem se tudi razlikuje od običajne izvedbe Yamaha MT 9 Tracer.
Če so pri prvem modelu nekateri motoristi pogrešali nekoliko trše vzmetenje, saj gre v osnovi za potovalni motocikel, sedaj ne bi smelo biti nobenih težav tudi za tiste najbolj vročekrvne, ko se je treba spopasti z ovinki. Polno nastavljive vilice KYB so sedaj pol aktivne in ves čas prilagajo delovanje razmeram in stilu vožnje. Za merjenje podatkov v milisekundah skrbita 6-osna inercijska merilna enota in računalnik, ki aktivira hidravliko in sistem za nadzor v vilicah.
Način delovanja si voznik nastavi prek TFT zaslona. Za še malo več športnosti je na seznamu serijske opreme tudi ‘quickshifter’.
Za varno in neutrujajočo nočno vožnjo je Yamaha Tracer 9 GT opremljena s stranskimi LED-lučmi, ki svetijo močneje ob večjem nagibu. V mrzlem vremenu in zgodnih jutranjih urah boste hvaležni za 10-stopenjskimi nastavljivimi grelniki ročic.
Voznik bo na tekočem z informaciji s pomočjo dvojnega TFT zaslona.
Tracer 9 GT poganja tekočinsko hlajen, 4-taktni, 4-ventilski, 3-valjni, DOHC motor, ki je skladen z najnovejšim Euro5 standardom. Maksimalna moč je 87,5 kW (119 KM) pri 10.000 vrt./min, maksimalen navor 93,0 Nm (9,5 kg-m) pri 7000 vrt./min.
Teža (z vsemi polnimi rezervoarji) znaša 220 kg. Prostornina rezervoarja za gorivo je18 l. Višina sedeža od tal je prilagodljiva in sicer med 810–825 mm.