Test: Yamaha XMAX 300 – multipraktik modernega izgleda

Ko se pogovarjamo o uporabnosti v mestu in za vsakodnevne vožnje v službo ter tudi vikend izlete je skuter kot je ta Yamaha XMAX 300 povsem dovolj.

Dovolj je zmogljiv, dovolj udoben in velik a hkrati ne prevelik in pretežak za manevriranje v gneči. Na njem pa se bosta zelo lepo peljala tudi dva. Prav zaradi tega je tudi primeren za izlete v dvoje ob koncu tedna.

Bogata oprema in sodobna tehnologija

Yamaha XMAX 300 Tech MAX je opremljena z elektronsko nastavljivim vetrobranom, ki omogoča brezstopenjsko nastavitev v razponu 95 mm. Skupaj z nastavljivim krmilom in velikim prostorom za noge lahko vozniki XMAX 300 Tech MAX enostavno dosežejo idealno nastavitev.

Prostora je dovolj tudi za sopotnika, prav tako je lepo opremljen z velikim prtljažnikom pod sedežem. Nov slog instrumentne plošče poleg 2,8-palčnega zaslona LCD vključuje tudi 4,2-palčni barvni zaslon TFT s preglednim prikazom. Popolna povezljivost vam omogoča dostop do brezplačne navigacije Garmin prek pametnega telefona ter klicev, sporočil, glasbe in še več.

Z nadzorom oprijema, ABS in novim signalom za zaustavitev v sili (ESS) je XMAX 300 Tech MAX popolnoma opremljen za vsako vožnjo! Več pa v videu.

VIDEO TEST: YAMAHA XMAX 300

Cena 7.499,00 €

osnovni tehnični podatki za Yamaha XMAX 300 (2025):

  • Motor: 292 cm³, enovaljni, SOHC, tekočinsko hlajen, 4 ventili
  • Moč: 20,6 kW pri 7.250 vrt/min (~28,0 KM)
  • Navor: 28,9–29 Nm pri 5.750 vrt/min
  • Višina sedeža: 795 mm
  • Masa (z gorivom): 183 kg
  • Poraba goriva: 3,3 l/100 km u
  • Zavore: spredaj disk Ø 267 mm, zadaj disk Ø 245 mm (ABS)
  • Vzmetenje: spredaj teleskopska vilica (hod 110 mm), zadaj “Unit Swing” (hod 79 mm)