CFMOTO je na sejmu EICMA 2025 predstavil veliki potovalni enduro 1000MT-X, ki predstavlja vrh ponudbe družine MT.
Motocikel, ki je zelo podoben že znanemu modelu CFMOTO 800MT-X je zasnovan za voznike, ki iščejo veliko pustolovsko motorno kolo z resnimi terenskimi zmogljivostmi. Test modela 800MT-X.

Motor je po njihovih navedbah lastno razvit, gre pa za vzporedni dvovaljni motor s prostornino 948,2 cm3, ki razvije moč 83 kW (113 KM) in navor 105 Nm. Koliko je v sorodstvu z motorjem KTM, ki ga uporabljajo v modelih 800MT težko komentiramo, povsem možno pa je, da gre za zelo podoben ali morda kar enak agregat.
Upravljanje moči motorja je v rokah elektronskega sistema ride-by-wire, 6-stopenjski menjalnik pa ima tako sistem za hitro prestavljanje kot tudi protizdrsno sklopko. Motocikel je s svojo težo 222 kg v voznem stanju za svojo razred izjemno lahek.
Velik in enako oblikovan 22,3-litrski rezervoar, ki zagotavlja nizko težišče obljublja velik doseg, navpično usmerjen 8-palčni TFT-zaslon pa je lahko berljiv tudi v stoječem položaju. Aluminijasti zaščitni deli in povezljivost Bluetooth so standardna oprema.
Seznam opreme vključuje nastavljiv sedež (830–870 mm), nastavljivo vetrobransko steklo, tempomat ter ogrevan sedež in ročaji za dodatno udobje. Popolnoma nastavljivo KYB vzmetenje ponuja 230 mm hoda spredaj in 190 mm zadaj – prave enduro vrednosti.
21- in 18-palčna žična platišča so opremljena s pnevmatikami Pirelli STR za mešano vožnjo po cesti in terenu, medtem ko Brembo dobavlja zavore s sprednjimi radialnimi čeljustmi. Boschova elektronika vključuje cornering ABS in nadzor proti zdrsu, ki sta nastavljiva ali izklopljiva za bolj agresivno vožnjo.
Cene še niso znane, zagotovo pa bo zanimiva glede na ostalo konkurenco v tem razredu.
Ker je v vseh sklopih zelo podoben modelu CFMOTO 800MT-X a z več opreme in bolj zmogljivim motorjem si lahko ustvarite vtis kakšen motocikel je tudi z ogledom našega VIDEO TESTA…
