Je novi Suzuki GSX-8R s ceno pod 10.000 evri pravi naslednik športne dinastije GSX-R?

Po lansiranju dveh povsem novih modelov srednjega razreda, nakeda GSX-8S, in potovalnega endura V-Strom 800DE in 800SE se družina modelov širi še za enega, Za športni GSX-8R! Znana je tudi cena, ki znaša 9.690 evrov.  

Platforma, ki jo je razvil Suzuki okoli nedavno predstavljenega 776 kubičnega vzporednega dvovaljnega motorja je osnova tudi za najnovejšega športnika, ki pa ne nadomešča legendarni superšportni model Suzuki GSX-R 750.

Novinec, torej Suzuki GSX-8R je lahek športni motor, ki želi združiti užitek športne vožnje z udobnim položajem za vožnjo, ki ne utruja niti po daljših večurnih vožnjah. To ni superšportnik namenjen dirkališču ampak dinamični vožnji po cesti. Motor zmore 83 KM (61 kW) pri 8500 vrtljajih v minuti in spodoben navor 78 Nm pri 6800 vrtljajih na minuto.

Druge značilne lastnosti vključujejo aerodinamični oklep, športno krmilo, vzmetenje Showa. Po drugi strani pa ta novi model izhaja iz svojega naked brata z dvojnimi prednjimi koluti s 4-batnimi radialnimi čeljustmi, svetlobnimi sklopi LED, barvnimi instrumenti na plošči TFT, izbirnikom načina vožnje s tremi načini vožnje, nastavljivim v treh stopnjah, nenazadnje pa ima tudi nastavljiv sistem nadzor zdrsa zadnjega kolesa ter dvosmerni quickshifter. 

Teža znaša solidnih 205 KG kar seveda ni ultra lahko a niti ni potrebe, ker ne gre za superšportnika.

Višina sedeža od tal bo ustrezala širokemu spektru motoristov in motoristk in znaša 810 mm kar niti ni (pre)nizko. Ko smo se usedli nanj na minulem salonu EICMA v Milanu je bil občutek za krmilom dober, ergonomija sedenja pa ne preveč super-športna.

Kako se pelje potovalni enduro Suzuki V-Strom 800 DE lahko pogledate tukaj v videu ali pa si preberete test na motoavantura.si