KTM 990 Duke R vstopa v segment litrskih športnih naked motociklov z močnim motorjem

Z novim modelom 990 Duke R, KTM vstopa v segment lahkih, športnih dinamičnih motociklov s prostornino okoli 1000 ccm. V izvedbi R, sodobni, 947 kubični vrstni dvovaljni motor zmore kar 130 KM! To je sicer še vedno precej manj od zveri na dveh kolesih, ki so jo naredili pri KTM-u. Več o Super Duker R 1390 si lahko preberete na tej povezavi. 

Temu razredu lahko rečemo tudi višji srednji razred, ki nadgrajuje osnovni KTM Duke 790. Ta ob prostornini 799 kubičnih centimetrov zmore živahnih 105 KM, ki pa se zdijo v primerjavi z s tem konkretnim modelom kot motocikel za začetnike. Osnova modela KTM 990 Duke, ki je bil predstavljen lani v Milanu je bila za izvedbo R, ki pomeni več športnosti temeljito nadgrajena. Seveda moramo izpostaviti motor LC8c z 947 ccm, ki zagotavlja 103 Nm navora in kar 130 KM (kar je7 KM več).

Naprednejša je tudi elektronika z novim 8,88-palčnim barvnim zaslonom na dotik, prilagodljivimi načini vožnje in dvema dodatnima načinoma ABS. Poleg motorja pa veliko razliko dela tudi posodobljeno vzmetenje. Opremili so ga z novimi 48-milimetrskimi vilicami WP in progresivno povezavo, ki je dodana zadnjemu amortizerju. Zavorni sistem je v celoti prispeval Brembo in se bohoti s 320-milimetrskimi diski, v katere grabijo čeljusti Stylema ob pomoči radialnega glavnega zavornega cilindra MCS.

Če povzamemo v enem stavku: gre za najbolj navit, radikalen motocikel z izjemnim razmerjem med močjo in maso, ki je kadarkoli nosil ime Duke. Brez goriva tehta 179 kg.

Položaj za ravnim krmilom je agresiven, enojni sedež je z oddaljenostjo od tal 840 mm za kar 15 mm višji – vse z namenom, da bolje zareže v ovinke. Stopalk za sopotnika seveda ni. Pomožni okvir, ki nosi sedež je odlit iz aluminija in tudi tvori prepoznavno dizajnersko obliko po kateri hitro prepoznamo model Duke 990 in 990 R. Oblikovali, razvili in tudi izdelali so ga v celoti v Avstriji.