Danes imamo na Motoavanturi nekaj posebnega – custom Moto Guzzi V7 Special, ki so ga v roke vzeli in dodelali novomeški fantje iz delavnice Rude Gentleman Garage. Imel sem privilegij voziti tega klasičnega lepotca, in povem vam lahko, da so občutki, ko voziš edinstven motocikel, zares posebni!
Osnova te predelave, Moto Guzzi V7 Special je že sam po sebi pravi magnet za poglede. Zares prava klasika, retro linije in ogromno kromiranih dodatkov. Ta V7 Special je pravi poklon brezčasnemu dizajnu Moto Guzzija. Značilen V-twin motor ni le lep, vožnji dodaja karakter, zibanje agregata na motociklu dejansko občutiš. Ko dodamo temu lepotcu še osebni pridih, ki so ga pri Rude Gentleman Garage še polepšali, dobimo enkraten in edinstven motocikel!
Pleško moto pobudnik predelave
Guzzija so v predelavo poslali iz podjeta Pleško moto iz Brezovice pri Ljubljani, kjer je locirana tudi prodajalna motornih koles znamk Aprilia, Moto guzzi, Piaggio in Vespa, pa tudi ogromno dodatne opreme za motocikle in voznike. Poleg omenjenih znamk pri njih dobite še motoristično opremo znamk Nolan, Alpinestars, Halvarssons, Lindstrands, Stylemartin in nekaj drugih.
Rude Gentleman Garage - predrzni kavalir z občutkom za estetiko
Sedež Rude Gentleman Garage je lociran v Novem Mestu. Povedali so, da prilagoditve na tem V7 niso bile zelo zahtevne, a lepo je vidno, da je tu govora o natančni in subtilni unikatnosti, ki si je potihoma vsi želimo. Seveda večina išče tudi funkcionalnost, ki nam omogočajo boljšo, varnejšo, udobnejšo uporabo dvokolesnika, a to, da je motocikel drugačen, je v tem primeru le dobrodošlo.
Če se vrnemo na Guzzija, so predelave narejene tako, da v vsakem trenutku lahko na motocikel vrnemo original dele, tako da v resnici v sam motocikel ni bilo posega. To je dobro za lastnika, ker je motocikel kljub svoji drugačnosti še vedno primeren za vožnjo po cesti, predvsem pa brez težav opravi s tehničnim pregledom, kar za predelane motocikle ne velja vedno.
Pa to niti ni pomembno – pomembno je, da so uspeli dodati temu klasičnemu Guzziju svež pridih. Rude Gentleman Garage je znan po občutku za podrobnosti, detajle, in tukaj je to res lahko opaziti. Motor izgleda neverjetno.
V oči pade personaliziran sedež z v obliki kara šivanimi vzorci svetlejše niti, prav tako kot sam logotip na samem koncu sedeža. Ujemajoče majhne, a čudovite stranske torbe motociklu, preprosto povedano, zares pristojijo. Na skrajšan zadnji blatnik so namestili zavorno lučko z LED tehnologijo, majhni LED smerniki pa se zlijejo v dizajn motocikla. Na sprednjem delu motocikla vas pričakajo novi Vans ročaji v barvi sedeža in stranskih torb, zamenjana ogledala in še številne majhne spremembe, ki naredijo ta V7 še malce bolj Special.
V-twin motor s karakterjem
850 kubičen V-twin motor ima velik navor, kar omogoča lagodno križarjenje in predvsem obilo uživanja brez priganjanja motocikla v visoke motorne obrate. V7 je zelo lahkoten za vožnjo, omogoča enostavno manevriranje skozi promet, udoben položaj sedenja pa omogoča sproščene dolge vožnje. Varnostna sistema ABS in Traction control (nadzor zdrsa pogonskega kolesa) na sodobnem motociklu seveda ne smeta manjkati. Mogoče lahko V7 primerjam s Triumph Bonneville T100, saj sta oba predstavnika pravih klasikov 80-tih let prejšnjega stoletja, a lahko povem, da je vožnja Guzzija precej lahkotnejša. Italijan se na zavitih cestah počuti veliko bolje kot Anglež. Prepričan sem, da boste imeli na tem custom Guzziju nasmeh do ušes.
Moto Guzzi V7 Special predelan v garaži predrznega kavalirja ni ‘samo’ motocikel, je popolna mešanica klasičnega in sodobnega, edinstvenega izgleda z dobrimi zmogljivostmi in voznimi lastnostmi. Vožnja tega edinstvenega V7 Special je doživetje. Je izkušnja, ki si jo boste želeli doživeti znova in znova.
Specifikacije
- Motor: Prečni 90° V-dvovaljnik, dva ventila na valj
- Hlajenje: zrak
- Prostornina: 853 ccm
- Premer in gib: 84 x 77 mm
- Največja moč: 65 Hp (47,8 kW) – 6.800 vrt./min (Na voljo tudi pri 35 kW, za voznike s A2 vozniškim dovoljenjem)
- Največji navor: 73 Nm – 5.000 vrt./min
- Skladnost: Euro 5
- Emisije: 119 g/km (CO2)
- Poraba: 4,9 l/100 km
- Prenos: 6-stopenjski
- Rezervoar za gorivo: 21 l (4 rezerva)
- Višina sedeža: 780 mm
- Suha teža: 203 kg
- Teža s tekočinami: 223 kg (V skladu z smernicami VO (EU) 168/2013 z vsemi tekočinami, s standardno opremo in gorivom vsaj 90% uporabnega volumna rezervoarja.)
- Sprednje vzmetenje: hidravlična teleskopska vilica Ø 40 mm
- Zadnje vzmetenje: nihajna roka, dva nastavljiva blažilnika vzmetenja
- Sprednje kolo: napere, 100/90 R18
- Zadnje kolo: napere, 150/70 R17
- Sprednja zavora: plavajoči disk Ø 320 mm, Brembo čeljust s 4 batki
- Zadnja zavora: disk Ø 260 mm, plavajoča čeljust z 2 batkoma
- Lastnosti: LED kazalniki smeri in zavorna luč, MGCT Moto Guzzi Controllo di Trazione, Standardni dvokanalni ABS.
Fotografije: Rude Gentleman Garage