Yamaha R1 bo od leta 2025 le še za na dirkališče

Okoljevarstveni nesmisli in togost birokracije ob očitno ne najboljših pogajalskih sposobnostih motorističnih lobijev bo terjalo še eno legendarno ime. Yamaha R1 in R1M se z letom 2025 poslavlja od homologacije za cesto. Z motociklom, ki je zelo priljubljen med rekreativnimi dirkači se bomo vozili le še na dirkališču. Ali bo zaradi tega ker bo bolj skopo opremljena in brez vse opreme za vožnjo v cestnem prometu kaj cenejša, še niso sporočili.

Zadnja svoje vrste – Yamaha R1 stane 21.699 evrov.

R1 opremljena za na cesto in dirkališče
Yamaha že ponuja izvedbo R1 samo za dirkaško uporabo

Yamaha sicer ostaja popolnoma predana dirkanju z R1 v dirkalnih razredih po vsem svetu, vključno s FIM Superbike in Endurance World Championships. Ta zaveza se razširi tudi na podporo ekipam in strankam, ki dirkajo z Yamahinim superšportnim motociklom ali ga uporabljajo kot ultimativno orodje za stezo.

Aktualni GYTR Yamahi R1 in R6:

Globalna proizvodnja R1 se bo še nadaljevala v prihodnosti, prav tako kot razvojni program. Medtem ko so se zahteve Yamahinih kupcev v zadnjih letih razvile, R1 ostaja priljubljena izbira za ekipe, ki si želijo zagotoviti konkurenčen in stroškovno učinkovit dirkalni paket, ter za posameznike, ki se osredotočajo na izboljšanje svoje izkušnje na stezi. Zato bo od leta 2025, glede na izziv izpolnjevanja homologacijskih zahtev Euro5+, v Evropi R1 na voljo s specifikacijami, namenjenimi izključno uporabi na stezah, kot je bilo prej storjeno z R6.

Takole izgleda Yamaha R6 narejena samo za dirkališče:

Ali bo nova R1 izgledala takole

Za najbolj zahtevne bo na voljo izjemen paket dodatne opreme, ki so jo razvili v sodelovanju z WSBK ekipo. Ta projekt je lani dosegel vrhunec z lansiranjem omejene izdaje R1 GYTR PRO ob 25. obletnici in razširjenega nabora delov za zmogljivost GYTR PRO, razvitih na dirkah, za R1. V zadnjih treh letih je Yamaha z dodatnimi naložbami vzpostavila obsežno mrežo GYTR PRO trgovin po vsej Evropi, ki je zasnovana tako, da s strankami deli znanje in izkušnje, pridobljene pri dirkanju z R1 na najvišji ravni.

Najbolj prestižno R1 najdete tukaj

Yamaha ostaja v razredu WSBK

This Post Has One Comment

Comments are closed.