Test opreme: Skandinavska premium moto oblačila Halvarssons po enem letu uporabe

#image_title

Opremo Halvarssons smo pri www.motoavantura.si že predstavljali in o njej pisali tako o prvih vtisih in tudi o končni oceni po celoletnem testu. Oblekli smo se v trgovini Pleško Moto iz Brezovice pri Ljubljani.

Tokrat bomo podali svoje mnenje o kompletu Halvarssons Gruven (jakna) in Laggen (hlače). Ta komplet je uporabljal naš digitalni kreativec in tehnični urednik Andraž Kopitar, ki je med drugim tudi inštruktor varne vožnje na Vranskem. Kaj je ugotovil si lahko preberete v naslednjih vrsticah….

Kdo sploh je proizvajalec moto opreme Halvarssons in Lindstrands lahko preberete na tej povezavi…

Halvarssons Gruven all season jakna, črna, velikost L

 

Jakna je po enem letu nošenja še vedno kot nova, to je že dober znak, da gre za kvalitetne materiale in tudi izdelavo. Jakna je »laminirana«, to pomeni, da je zunanja plast neposredno spojena z vodoodporno membrano. Posledica omenjenega sistema je, da sem se suh vozil tudi v močnejših nalivih in v resnici dežne motoristične obleke sploh nimam. Jakna se, ker se zunanja tkanina ne napije vode, tudi hitreje suši.

 

Podloga je sešita iz tehnološko naprednega materiala Outlast, ki je sposoben toploto shraniti, ko ti je toplo in jo vračati, ko se telo ohladi. Ali to res deluje v resnici ne vem, lahko pa rečem, da je podloga na otip zelo prijetna in nisem zaznal nobenih neprijetnosti. Pod jakno se lahko nosi še ena plast, oziroma podloga in sicer kot tanka poletna jakna z reflektivnim odbojnim slojem na notranji strani, ki ima to dobro lastnost, da zadržuje toploto telesa. Te spodnje jakne v resnici nisem veliko uporabljal, ker je preprosto nisem potreboval.

Gruven jakno, ki stane 705 evrov bi opisal kot zares kvalitetno touring jakno, ki je najbolj primerna za pomlad in jesen, seveda pogojno, če se toplo oblečeš pod jakno tudi za zimo. Poleti je, kljub dvema velikima ventilacijskima odprtinama na prednjem delu, preprosto pretopla. Seveda govorimo o 30 in več stopinjah celzija, ko na svoj račun pridejo poletne mrežaste jakne.

 

Všeč mi je bil tudi dodatni vratnik, ki se pripne že čez zapeto jakno in zares lepo zaščiti vratni del, takoj pod čelado. Edini minus, ki sem ga opazil pri Gruven jakni pa je, da na rokavih ni nekakšnega sistema, da bi bila jakna lepo ob roki, recimo velkro ježkov, ki malce bolj stisnejo tkanino, da rokavi ne »plapolajo« v vetru.

Halvarssons Laggan hlače, črne, velikost L

 

Hlače sem nosil še veliko več kot jakno, tudi čez poletje in lahko rečem, da so še v vrhunski formi, da se jim celoletno nošenje pravzaprav sploh ne pozna. Tehnologija izdelave in materiali so enaki kot pri jakni, torej gre za laminirane hlače in Outlast podlogo. Tudi pri hlačah nisem opazil nobenih neprijetnosti, hlače so v pasu zelo dobro nastavljive, naramnice pa hlače držijo na mestu, tudi če narediš globok počep. Pri hlačah bi si v vročih poletnih dneh želel kakšno odprtino za ventilacijo več. Hlače stanejo 499 evrov. 

Halvarssons Oleby rokavice, črno/sive, velikost XL

Pri rokavicah smo verjetno motoristi zalo natančni, hitro se opazi določene nepravilnosti, slabši materiali in gubice, ki ti povzročajo žulje. Oleby rokavice, ki stanejo 109 evrov, so celoletne rokavice, narejene iz usnja in vodoodporne tkanine. V zapesju imajo rokavice kar močno elastiko, ko pa zapneš še »ježka«, pa so na roko res dobro fiksirane. So tople rokavice, spet za poletje v vsej svoji vročini pretople. Sicer pa sem jih vozil tudi v mrazu in dežju, pa ni bilo niti mrzlo, niti mokro. Rob rokavic pride ravno toliko čez zapestje, da lahko jakno zapneš čez njih, ne maram namreč, da mi rokavice segajo previsoko, ker potem je treba rokave jakne tlačiti v rokavice.

Zanimiv je sistem NUDUD, ki je nameščen na desnem kazalcu za klikanje po telefonu, navigaciji… kar z rokavicami. Dobro deluje.

Foto: Moto Avantura

Tekst: Andraž Kopitar

author avatar
Peter Kavčič